پخش‌ فیلم تئاتر «بالاخره این زندگی مال کیه؟» در دانشگاه زنجان
کد خبر: 3654035
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

پخش‌ فیلم تئاتر «بالاخره این زندگی مال کیه؟» در دانشگاه زنجان

گروه فرهنگی: مسئول کانون تئاتر دانشگاه زنجان اظهار کرد: فیلم تئاتر «بالاخره این زندگی مال کیه؟ » توسط کانون تئاتر دانشگاه زنجان پخش شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از ایسنا، کیانا محمدی  با اشاره به اینکه فیلم تئاتر «بالاخره این زندگی مال کیه؟» توسط  کانون تئاتر دانشگاه زنجان امروز ظهر در سالن همایش روزبه دانشکده انسانی برگزار شد، گفت: این  فیلم نمایش تلفیق داستانی جذاب با یک تیم اجرایی قوی و خوش‌فکر است و همین امر باعث شده است که این تئاتر نتیجه‌ای جز یک اثر نمایشی درجه یک نداشته باشد.
وی ادامه داد: «اشکان خلیل‌نژاد» اقتباسی از رمان نوشته‌ شده‌ «برایان کلارک» را به‌اجرا درآورده است .
این مسئول در خصوص خلاصه داستان این نمایش، افزود: داستان این فیلم نمایش بخشی از زندگی یک استاد مجسمه‌سازی به‌نام کن هریسون را روایت می‌کند که بعد از سانحه‌ تصادف قطعه نخاع و به‌طور کامل از گردن به‌پایین فلج می‌شود. ناتوانی و زندگی جدید او تصمیمی را پیش پایش می‌گذارد که می‌خواهد برای عملی کردن آن سرسختانه بجنگند. انتخاب هریسون، جامعه‌ پزشکی را که ماه‌ها برای نجات زندگی او تلاش کرده‌اند را به‌چالش می‌کشد .
وی ادامه داد: در سراسر داستان می‌توان طعم گس و تلخ داستان را با دیالوگ‌هایی کوبنده چشید. این در حالی است که مایه‌ طنزی که در بعضی دیالوگ‌ها شنیده می‌شود توانسته فضا را تلطیف کند .
این مسئول در خصوص این فیلم نمایش افزود: در این تئاتر شاهد درخشش بازیگرانی نظیر «نوید محمد‌زاده»، «ندا گلرنگی»، «الهه شه‌پرست»، «محمدهادی عطایی»، «آزاده صمدی»، «هومن کیایی»، «مینا کریمی جبلی»، «کیوان ساکت‌اف»، «حمید رحیمی»، «شهاب‌الدین حسین‌پور»، «سینا بالاهنگ» و «محمد اشکان‌فر» هنرمندانی هستند که به ایفای نقش پرداخته‌اند.
محمدی خاطرنشان کرد: فیلم این اثر نمایشی در حدود یک ساعت و پنجاه دقیقه با حمایت «مرکز موسیقی بتهوون» برای علاقه‌مندان به هنر تئاتر منتشر شده است که علاقه‌مندان می‌توانند از مراکز عرضه این فیلم نمایش‌ها تهیه کنند.
captcha