جزئیات فعالیت موکب اربعین اوقاف زنجان تشریح شد
کد خبر: 3654041
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

جزئیات فعالیت موکب اربعین اوقاف زنجان تشریح شد

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان جزئیات فعالیت موکب اوقاف زنجان را در ایام اربعین تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از فارس، بهزاد شکوری  اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آغاز ماه محرم برنامه‌های مختلفی را اجرایی کرده است.

وی با اشاره به اینکه طرح ویژه اجرایی به مناسبت ماه محرم بصیرت عاشورایی است که در آستان مقدس امامزادگان در حال برگزاری است، تصریح کرد: بصیرت عاشورایی در ماه صفر نیز طبق ساز و کار تعیین شده در قالب برنامه‌های مختلف در بقاع متبرکه شاخص استان اجرایی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شاخص اوقاف طی روزهای آینده و همزمان با اربعین حسینی بحث موکب اربعین است، گفت: جانمایی موکب انجام شده و طبق هماهنگی امسال این موکب به صورت هماهنگ با همکاری حسینیه، زینبیه و اوقاف زنجان در ورودی شهر سامراء دایر خواهد شد.

شکوری با بیان اینکه این موکب در قالب 6 کار گروه و 18 کمیته به زائران و عزاداران خدمت‌رسانی خواهد کرد، افزود: طبق پیش‌بینی انجام شده، در ایام اربعین 700 هزار زائران اربعین در این موکب پذیرایی می‌شوند.

وی ادامه داد: مدت زمان حضور اداره کل اوقاف استان زنجان در موکب اربعین در بازه زمانی پنجم ماه صفر تا 25 همین ماه نزدیک به 300 هزار وعده غذای گرم و 400 هزار میان وعده چای، خرما ، آب معدنی ...  بین زائران توزیع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینک 300 قلم کالا از ایران خریداری و با 15 دستگاه کامیون به سامرا ارسال خواهد شد، افزود: در تلاش هستیم، خدمات این موکب بهتر از سنوات گذشته ارائه شود و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم نیز انجام شده است.
captcha