هیات رئیسه فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مشخص شد
کد خبر: 3654050
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹

هیات رئیسه فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مشخص شد

گروه اقتصاد: اعضای هیأت رئیسه فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از خانه ملت، ترکیب هیات رئیسه فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس شورای اسلامی (سه‌شنبه 18 مهرماه) براساس انتخابات انجام شده با حضور اعضای فراکسیون تعیین شد.
بر این اساس این انتخابات محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، برای سال دوم رئیس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد، کلات در مجلس شورای اسلامی و مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به عنوان نواب فراکسیون انتخاب شدند.
بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد و جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز دبیران فراکسیون و قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم دماوند و فیروزکوه سخنگوی فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
در این جلسه قبل از برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه فراکسیون آقای صادقی گزارش عملکرد یک ساله این فراکسیون را ارائه کرد.
captcha