نیاز امروز جامعه، دریافت ارزش‌های دینی از منابع اصیل است
کد خبر: 3654081
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

نیاز امروز جامعه، دریافت ارزش‌های دینی از منابع اصیل است

گروه شهرستان‌ها: استاندار خراسان رضوی، دعای مکارم اخلاق صحیفه سجادیه را نیاز امروز جامعه دانست و ابراز کرد: نیاز امروز ما این است که پیام‌ها، آموزه‌ها و ارزش‌های دینی را از منابع راستین و اصیل آن دریافت کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، شامگاه 25 مهرماه در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا در شهرستان کاشمر، گفت: پیگیری راه سیدالشهدا(ع) در دوران امروز، تداوم انقلاب اسلامی و پیروی از راه امام و شهدا است.
وی، دعای مکارم اخلاق صحیفه سجادیه را به عنوان نیاز امروز جامعه عنوان کرد و افزود: نیاز امروز ما این است که پیام‌ها، آموزه‌ها و ارزش‌های دینی را از منابع راستین و اصیل آن دریافت کنیم.
وی با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند آن است که پیام امام معصوم را بخواند و به آن توجه عمل کند، اظهار کرد: امام سجاد(ع) در فرازهایی از صحیفه سجادیه از خداوند می‌خواهند که «خداوندا به من لباس تقوا را بپوشان تا در جامعه عدالت را بگسترانم».
استاندار خراسان رضوی در ادامه به شرایط بین‌المللی و مواضعی که رئیس جمهور آمریکا گرفته بود، اشاره کرد و افزود: این مواضع منجر به ایجاد وحدت و همبستگی بیشتر ملت ایران شده است.
رشیدیان با بیان اینکه مشاوران این فرد آمریکایی نتوانستند مشاوره درست را در خصوص ایران به وی ارائه دهند، بیان کرد: جامعه ایرانی نه تنها جامعه‌ای نیست که در برابر تهدید سر تعظیم فرود آورد بلکه در برابر تهدید، صف‌های مردم فشرده‌تر و اراده آن‌ها قوی‌تر می‌شود که مصداق این امر، این روزها در داخل کشور مشهد می‌شود.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه آن چه که رهبر انقلاب اسلامی بارها تأکید کردند که دولت آمریکا و نظام سیاسی حاکم بر آمریکا قابل اعتماد نیست و این موضوع نه تنها برای مردم ما حتی برای دولت‌های غربی هم تأیید شده است، گفت: اگر برخی از مواضع دولتمردان اروپایی را مرور کنیم، در آن مواضع این گونه اشاره شده که اگر برجام شکسته شود، حتی امیدی به مذاکره و نتیجه‌بخش بودن مذاکره با کره شمالی نیست.
وی با بیان اینکه این اقدام ترامپ موجب شد که دیگر هیچ مذاکره‌ای در سطح بین‌المللی که دولت آمریکا بخواهد در آن باشد قابل اعتماد نباشد، افزود: امیدواریم تداوم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اتحاد و همدلی بین مردم و تعامل موثر مسئولان در جهت تسریع و رشد کشورها باشد.
رشیدیان بیان کرد: امیدواریم پیروزی‌هایی که جبهه مردمی مقاومت در منطقه علیه تروریسم با محوریت هدایت جمهوری اسلامی و پیشروی و پیش‌قراولی شهدای سرافراز سپاه و مدافعان حرم به دست آورده، ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه هر کسی که بخواهد سپاه را در لیست اتهامی خود قرار دهد، در واقع خودش را رسوا کرده است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در توسعه تولید، اشتغال و گسترده کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به صورت جامع کار کنیم.
captcha