بیمارستان تخصصی پارس کرمان ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
کد خبر: 3654084
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
زاهدی:

بیمارستان تخصصی پارس کرمان ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

گروه اجتماعی: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان تخصصی پارس کرمان ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت بهره‌برداری یکی از به‌روزترین و مجهزترین بیمارستان‌های استان و حتی جنوب‌شرق خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیروز سه‌شنبه، 25 مهر در حاشیه بازدید از روند پیشرفت احداث بیمارستان تخصصی پارس کرمان گفت: این پروژه 58 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت اتمام پروژه و بهره‌برداری از آن یکی از به‌روزترین و مجهزترین بیمارستان‌های استان و حتی جنوب‌شرق کشور خواهد بود.
وی افزود: این بیمارستان 120 تختخوابی بوده و حتی توریسم سلامت و درمانی نیز در آن پیش‌بینی شده است تا نه‌تنها مردم کرمان و سراسر استان و حتی مناطق محروم بلکه به بیماران سطح کشور نیز خدمات بهداشتی و سلامت ارائه کند.
زاهدی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیر اجرایی پروژه بیمارستان پارس تصریح کرد: این پروژه نیاز به مشارکت سرمایه‌گذار و حمایت تسهیلاتی دارد تا با اتمام ساخت و ساز به بهره‌برداری برسد.
وی تأکید کرد: با راه‌اندازی این بیمارستان پیشرفته و به‌روز و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی، دیگر نیاز نیست کرمانی‌ها برای انجام امور درمانی و سلامت به خارج از استان سفر کنند و هزینه‌های سنگین و گزافی را متحمل شوند.
منبع: دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی
captcha