همه در راستای اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری گام برداریم
کد خبر: 3654091
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱
ملانوری:

همه در راستای اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری گام برداریم

گروه سیاست و اقتصاد: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان گفت: همه ما باید در راستای اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری گام برداریم و طرح‌های با مشوق‌های مؤثر را اجرا کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حمید ملانوری، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان دیروز سه‌شنبه، 25 مهر در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه فاریاب با خیر امنیت‌ساز مختار اسکندری در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور منعقد شد که طی آن یک واحد پاسگاه انتظامی در شهرستان فاریاب توسط این خیر احداث می‌شود.
وی افزود: مهمترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌ای، مشارکت مردم با پلیس و برخورداری از اعتماد مردم است و تولید و بازتولید امنیت نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که همت بالای تمام نهادها و سازمان‌های متولی را در این زمینه می‌طلبد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان بیان کرد: مشارکت مردم در مسائل امنیتی و انتظامی با فراهم کردن زمینه برای خیران امنیت‌ساز و مشارکت در حوزه توسعه فضاهای انتظامی، تامین تجهیزات عمومی، پروژه‌های خدمات رسانی، معیشت و تامین بخشی از هزینه‌های جاری گام‌های موثری در این زمینه محسوب می‌شود.
وی افزود: وحدتی که من میان فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری می‌بینم در واقع اسباب لازم را برای توسعه و بالندگی آماده کرده است، امیدوارم این وحدت و همدلی تا رسیدن به توسعه و رفع کامل مشکلات حفظ شود.
ملانوری ضمن اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: همه ما باید در راستای اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری گام برداریم و طرح‌های با مشوق‌های مؤثر را اجرا کنیم و در مناطق روستایی و مرزنشین تسهیلات 100 درصد ارائه بدهیم تا هم به اشتغالزایی کمک شود و هم مردم را به عنوان مرزبانان واقعی جمهوری اسلامی در آن مناطق حفظ و تقویت کنیم.
captcha