برنامه‌های کنفرانس «ظرفیت‌شناسی فضای مجازی» اعلام شد
کد خبر: 3654124
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

برنامه‌های کنفرانس «ظرفیت‌شناسی فضای مجازی» اعلام شد

گروه حوزه‌های علمیه: جزئیات نخستین کنفرانس بین‌المللی «ظرفیت‌شناسی فضای مجازی و نقش آن در ارتقاء آموزش‌های دینی» از سوی دبیرخانه این کنفرانس اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  نخستین کنفرانس بین‌المللی «ظرفیت‌شناسی فضای مجازی و نقش آن در ارتقاء آموزش‌های دینی» از سوی دانشگاه مجازی المصطفی(ص) و با همکاری نهادهای مختلف از جمله جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایکنا از فردا 27 مهرماه به مدت دو روز در قم برگزار خواهد شد.

این کنفرانس بین‌المللی از صبح فردا در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) و با حضور جمعی از محققان از ایران و کشورهای دیگر در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این کنفرانس از ساعت 8 صبح تا 9:45 افتتاحیه کنفرانس همراه با سخنرانی شخصیت‌های علمی و متخصصین فضای مجازی و آموزش‌های دینی همراه است سپس ارائه مقاله توسط شرکت‌کنندگان صورت خواهد گرفت همچنین در نوبت عصر نیز چندین پنل تخصصی و ارائه مقاله انجام می‌شود.

شیوه‌های کاربرد آموزش محتوای دینی در فضای adobe conect و شبکه‌های پیام‌رسان با حضور مرجانی و طهماسبی؛ پژوهش فناورانه با تکیه بر نرم‌افزار و پایگاه‌های نور با حضور حجت‌الاسلام الحسینی از جمله پنل‌های تخصصی این همایش است.

همچنین استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان در آموزش‌های قرآنی با حضور حبیب رامجردی و آشنایی با استاندارد tincanapl و شبکه‌های پیام‌رسان از دیگر پنل‌های اولین کنفرانس فضای مجازی محسوب می‌شود.

برنامه‌های روز دوم این همایش نیز از ساعت 8 صبح تا 10:45 با ارائه مقالات توسط شرکت‌کنندگان در پنل‌های تخصصی ادامه می‌یابد و  مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان کنفرانس نیز از ساعت 11 تا 12 صورت خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، در این کنفرانس که شخصیت‌هایی از شورای عالی فضای مجازی و حوزه علمیه حضور خواهند داشت، به هفت زبان پذیرش مقاله دریافت شده و مطالب ارائه شده در کنفرانس نیز به فارسی و عربی انجام خواهد شد.
captcha