استان یزد در اکثر شاخص‌های کتابخانه‌ای جایگاه اول کشور را دارد
کد خبر: 3654131
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

استان یزد در اکثر شاخص‌های کتابخانه‌ای جایگاه اول کشور را دارد

گروه جامعه: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: این استان در بیشتر شاخص‌های کتابخانه‌ای جایگاه نخست کشور را دارد که این امر در سایه تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط در استان محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد روز گذشته در دیدار با شهردار یزد از پیشتازی کتابخانه‌های استان از نظر شاخص‌‌های کتابخانه‌‌ای در کشور خبر داد و اظهار کرد: استان یزد در بیشتر شاخص‌های کتابخانه‌ای جایگاه نخست کشور را دارد که این امر در سایه تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط در استان محقق شده است.
وی تصریح کرد: کتابخانه‌های شهر یزد در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری  از نظری کیفی داشته است و امیدواریم در دوره مدیریت جدید شهرداری و با دقت نظر ویژه شهردار جدید یزد، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کتابخانه‌ها باشیم.
مهدی جمالی‌نژاد، شهردار یزد نیز در این دیدار که معاون اداری مالی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد نیز حضور داشتند، بر تعامل سازنده با مجموعه کتابخانه‌های عمومی تأکید کرد و گفت: رویکرد ما در حوزه کتاب و کتابخانه‌های عمومی، مثبت و بر مبنای تعامل و همراهی خواهد بود.
یادآور می شود در این دیدار همچنین در خصوص وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهر یزد و روند ساخت و تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی یزد نیز بحث و تبادل نظر شد.
captcha