حرکت احمقانه ترامپ محبوبیت سپاه را چندین برابر کرد
کد خبر: 3654139
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

حرکت احمقانه ترامپ محبوبیت سپاه را چندین برابر کرد

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: همه ما سپاهی هستیم و همراه و همدل سپاه خواهیم بود و حرکت احمقانه ترامپ نه تنها نتوانست محبوبیت سپاه را کم کند بلکه عزت و اقتدار این نیروی الهی را چندین برابر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، شب گذشته در یادواره شهدای مدافع حرم  در تالار مصلای امام خمینی (ره) تبریز، گفت: شهید حججی‌ها با خدا معامله کردند و در دل همه ملت ایران محبوب شدند و ما جمع شده‌ ایم تا وفاداری خود را با کاروان شهدا اثبات کنیم و به رئیس جمهور آمریکا بگوییم که همیشه پیرو شهدا بوده و خواهیم بود.
وی، افزود: همه ما سپاهی هستیم و همراه و همدل سپاه خواهیم بود و حرکت احمقانه ترامپ نه تنها نتوانست محبوبیت سپاه را کم کند بلکه عزت و اقتدار این نیروی الهی را چندین برابر کرد.
حجت‌الاسلام آل هاشم، افزود: مردم ایران همواره به شهدا وفاداری خود را با صحنه بودنشان نشان دادند و به دشمنان اعلام کردند که نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.
امام جمعه تبریز، در ادامه به سخنان سخیف ترامپ اشاره و تصریح کرد: ترانپ فکر می‌کرد با سخنان احمقانه خود محبوبیت سپاه را خدشه دار می‌کند در حالی که به آن افزود.
وی، گفت: شهید حججی سالار شهیدان مدافع حرم است و شهادت این جوان دلاور حرف‌‌های زیادی به دشمنان ایران اسلامی دارد.
وی، شهدای مدافع حرم را هم مرتبه با شهدای صدر اسلام دانست و خاطرنشان کرد: شهادت، موهبت و سعادتی الهی است که نصیب هر کس نخواهد شد و کسی لیاقت آن را خواهد داشت که از تعلقات دنیوی دل کنده و به دنیا و ظواهر آن پشت کند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: شهدای ما با الهام‌ بخشی از دیگر شهدا خصوصاً شهدای صدر اسلام و کربلا توانستند در این راه معنوی گام برداشته و با اخلاص و همت بلندشان به بالا ترین درجه دست یابند.
captcha