اختصاص 300 میلیون تومان برای به‌سازی روستای باگ
کد خبر: 3654164
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

اختصاص 300 میلیون تومان برای به‌سازی روستای باگ

گروه اجتماعی: 300 میلیون تومان برای به‌سازی روستای باگ از توابع بخش پاتاوه اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا، عباس بهشتی‌روی، فرماندار دنا امروز، 26 مهرماه در دیدار با مردم روستای باگ، گفت: 300 میلیون تومان برای بهسازی، آسفالت و روشنایی معابر روستای باگ اختصاص داده می شود.
وی از احداث یک حلقه چاه و یک دستگاه پمپاژ آب برای آبیاری زمین‌های کشاورزی این روستا خبر داد و افزود: به خانوارهایی که تا فاصله 250 متری خط لوله گاز قرار دارند گازرسانی می‌شود.
فرماندار دنا با اشاره به نزدیکی این روستا به رودخانه بشار، عنوان کرد:یکی از دغدغه‌های اصلی اهالی محترم حمایت از اقتصاد یعنی تقویت حوزه کشاورزی بوده که در این خصوص برای احداث پمپاژ در دستور کار قرار گرفته و برای بهره‌مندی کشاورزان به طور موقت یک دستگاه پمپ دیزل که آماده هست و برای استفاده  از آن در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
بهشتی‌روی با بیان اینکه حل سریع مشکلات و مسایل مردم از مهم‌ترین ضروریات دولت دوازدهم  است، بیان کرد: فرمانداری شهرستان دنا با تشکیل تیمی متشکل از ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان از بخش‌های مختلف شهرستان و روستاهای آن بازدید میدانی و با مردم ارتباط چهره به چهره داشته و خواهد داشت.
captcha