مسابقات قرآن جامعه كار، توليد و تعاون در ساری برگزار می‌شود
کد خبر: 3654166
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
فردا؛

مسابقات قرآن جامعه كار، توليد و تعاون در ساری برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، كار و رفاه اجتماعي مازندران از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن پنجشنبه 27 مهرماه ویژه جامعه كار، توليد و تعاون استان مازندران در ساری خبر داد.

ابوعلی مهدی زاده، مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، كار و رفاه اجتماعي مازندران  در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن ویژه «کار، تولید و تعاون در مازندران» گفت: توسعه و تعمیق معارف اسلامی و قرآنی در بین کارگران، کارفرمایان و تعاون‌گران و جامعه کار و تولید و خانواده این عزیزان از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات است.
وی افزود: همه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد زیر پوشش خدمات بهزیستی، تأمین اجتماعی و خانواده‌های آنها می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.
مهدی زاده با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مسابقات متسابقین در رشته‌های قرائت، مفاهیم و حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن به رقابت می‌پردازند.
وی افزود: حدود 90 شرکت کننده در این مسابقات ثبت نام کرده که  20 نفر بانوان و 70 نفر آقایان هستند.
مدیر اجتماعی با بیان اینکه مسابقه در روز پنجشنبه 27 مهر ماه در سالن همایش‌های این اداره کل برگزار می‌شود،  اظهار کرد: نفرات برتر استانی به مرحله کشوری این مسابقات اعزام می‌شوند.

captcha