اهداف دولت در راستای تحقق مطلوبیت نسبی است
کد خبر: 3654195
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
رحمانی فضلی:

اهداف دولت در راستای تحقق مطلوبیت نسبی است

گروه سیاسی: وزير كشور گفت: سعی شده است با انتخاب استانداران و مدیران وضعیت مطلوبی را فراهم آوریم، یقیناً همه چیز کامل نیست و دولت نیز بر اساس مطلوبیت نسبی اهداف را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، عبدالرضا رحمانى فضلى، وزير كشور، امروز 26 مهرماه، در دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، با اشاره به تعامل خوب استان مرکزی با دولت گفت: تعامل استان مرکزی با مجموعه دولت با وجود اینکه دچار برخی مشکلات اقتصادی و صنعتی بود خوب است و خوشبختانه توانسته مشکلات را به درستی راهبری و رفع کند.
وی در ادامه تصریح کرد: کشور در چند سال اخیر با وجود مشکلات اقتصادی مانند رکود 6 درصدی توانسته است مشکلات را راهبری کند و سعی شده است در 4 سال اخیر با انتخاب استانداران و مدیران وضعیت مطلوبی را فراهم آورد، یقیناً همه چیز کامل نیست و دولت نیز بر اساس مطلوبیت نسبی اهداف را دنبال می‌کند.
وزیر کشور در پایان اظهار کرد: در استان مرکزی با مشکل خاصی مواجه نیستیم و امیدواریم با ورود آقای آقازاده به عنوان استاندار که هم پیشینه فعالیت‌های اقتصادی دارد و هم نسبت به شرایط کنونی منطقه و کشور آگاه است بتوانیم در راستای اهداف دولت گام برداریم.
captcha