نشست هم‌اندیشی روسای تبلیغات اسلامی در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3654238
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

نشست هم‌اندیشی روسای تبلیغات اسلامی در اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: نشست هم‌اندیشی روسای تبلیغات اسلامی شش استان شمال غرب کشور هفته اول آذرماه در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده  تصریح کرد: این نشست با حضور ۱۱۰ نفر از روسای تبلیغات اسلامی مراکز استان و شهرستان‌های شش استان واقع در شمال غرب کشور برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری را روزهای ۳۰ آبان، یک، دو و سه آذرماه عنوان و اضافه کرد: این نشست هم‌اندیشی با هدف هم‌افزایی و هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌های تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان متذکر شد: این مجموعه به هم‌اندیشی اعتقاد راسخ داشته و در نشست‌هایی از این دست می‌توان به طرح آخرین اقدامات، دغدغه‌ها و برنامه‌های پیشرو پرداخت.

ستوده همچنین به میزبانی هفتمین کنگره شعر عاشورایی با حضور استان‌های شمال غرب کشور اشاره و تأکید کرد: مراسم اختتامیه این کنگره در روز ۹ آبان ماه در سالن فدک برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: این کنگره در پنج محور اشعار کلاسیک، مرثیه، کودک و نوجوان، مناجات و شعر آزاد برنامه‌ریزی شده و با موضوع فلسفه آزادگی و آزاد عاشورایی و دفاع مقدس آثار شعرا دریافت می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی به برنامه‌ریزی جهت برگزاری هر چه مطلوب این برنامه اشاره و تصریح کرد: ۶۷۲ اثر به دبیرخانه کنگره واصل شده که در نهایت ۹ اثر در گروه بزرگ‌سالان و سه اثر در گروه کودک و نوجوان مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.
captcha