استان اردبیل 54 شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است
کد خبر: 3654246
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
مدیرکل بنیاد شهید اردبیل:

استان اردبیل 54 شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به 54 شهید دانشجو از استان اردبیل، افزود: از جمله برنامه‌های دارای اولویت اداره‌کل بنیاد شهید توجه به برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با محوریت شهدای 8 سال جنگ تحمیلی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از فارس، علی منصور لکورج، شامگاه سه‌شنبه، در نشست هماهنگی کنگره شهدای دانشجویان و مدافعان حرم استان اردبیل، اظهار کرد: از جمله برنامه‌های دارای اولویت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه به برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با محوریت شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم است.

وی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سالروز شهادت شهید مفتح در اردبیل خبر داد و افزود: با حضور مردم ولایی استان اردبیل از اقشار مختلف، در آذرماه سال جاری کنگره شهدای دانشجو به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به تشریح برنامه‌های متنوع اجرا شده در کنگره شهدای دانشجو پرداخت و تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای والامقام از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته در طی برگزاری کنگره خواهد بود و از تجارب و مشارکت خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس برای برگزاری هر چه مناسب این برنامه‌ها استفاده خواهد شد.

لکورج به 54 شهید دانشجو از استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: مردم این استان در تمامی شرایط پایبند فرامین ولایت فقیه بوده و آماده ایستادگی در مقابل هجمه‌های وسیع استکبار جهانی هستند.

وی ادامه داد: همگان مدیون جان‌فشانی و ایثارگری رزمندگان و شهدایی هستیم که جان خود را با خدا معامله کردند و امنیت و آرامش کشور را در شرایط پرتلاطم منطقه مرهون فداکاری رزمندگان ایثارگر در نبرد حق علیه باطل هستیم.
captcha