اجرای طرح تکریم زائران اربعین در آبادان
کد خبر: 3654252
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

اجرای طرح تکریم زائران اربعین در آبادان

گروه فعالیت‌های قرآنی: یکی از برنامه‌های مؤسسه قرآن و عترت تجلی دل‌ها در آبادان اجرای طرح تکریم زائران اربعین، فراهم ساختن اسکان برای زائران و برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای آن‌ها است.

سید عادل شبیبی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تجلی نور دلها شهرستان آبادان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: ادغام دو اتحادیه مؤسسات قرآنی و تشکل‌های قرآن و عترت اتفاق مبارکی است و در پی این ادغام، این مؤسسه قرآنی به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تغییر نام داد.

وی با بیان اینکه قرآن و عترت لازم و ملزوم یکدیگر هستند با اشاره به حدیث ثقلین، گفت: مطابق سخن پیامبر اکرم(ص) نجات انسان با تمسک به قرآن و عترت محقق می‌شود. در همین راستا یکی از برنامه‌های مؤسسه در کنار آموزش‌های قرآنی، با توجه به نزدیک شدن حرکت کاروان‌های پیاده‌روی، استقبال و پذیرایی از زائران است.

شبیبی گفت: مؤسسه همه ساله طرح تکریم زائران را در ایام اربعین اجرا می‌کند و برای زائرانی که از آبادان به سمت مرز شلمچه و زیارت کربلا اعزام می‌شوند، امکان اسکان فراهم می‌کند و به منظور انتقال معارف اهل‌بیت(ع) برنامه سخنرانی و قرائت زیارت و ادعیه برگزار می‌کند.

iqnakhouzestan@

captcha