۱۴هزار زنجانی ویزای اربعین دریافت می‌کنند
کد خبر: 3654272
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
مدیرکل حج و زیارت استان زنجان مطرح کرد:

۱۴هزار زنجانی ویزای اربعین دریافت می‌کنند

گروه اجتماعی: مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده برای ۱۴هزار زنجانی ویزا صادر خواهد شد و افرادی که متقاضی هستند می‌توانند به دفاتر ۱۹ گانه حج و زیارت مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از مهر، فرامرز بابایی به فعالیت سامانه سماح اشاره کرد و افزود: ثبت نام در سامانه سماح از اول شهریورماه ثبت نام شروع شده و تا ۱۳ آبان ماه ادامه دارد.
وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰ نفر زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند که برای بیش از ۸۰۰ نفر  در استان زنجان ویزا صادر شده است و استقبال شهروندان زنجانی از سامانه بسیار عالی است. 
مدیر کل حج و زیارت استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده برای۱۴ هزار زنجانی ویزا صادر خواهد شد و افرادی که متقاضی هستند می توانند به دفاتر ۱۹ گانه حج و زیارت مراجعه کنند و در این زمینه طی سال گذشته برای ۱۳ هزار و ۷۰۰ زنجانی ویزا صادر شد.
بابایی تاکید کرد: اقدامات لازم برای اعزام زائرین به اجتماع عظیم حسینی در دستور کار قرار گرفته و رسانه‌ها اطلاع رسانی لازم از سامانه سماح (ثبت نام برای اجتماع عظیم حسینی ) را در دستور کار جدی خود قرار دهند.
مدیر کل حج و زیارت استان زنجان تصریح کرد: افرادی که در سامانه سماح ثبت نام نکنند نمی توانند ویزا دریافت کنند و اگر نامشان در سامانه سماح نباشد پلیس اجازه خروج از کشور را نمی دهد.
بابایی افزود: افرادی که در جاهایی غیر از دفاتر حج و زیارت ثبت نام کنند غیر قانونی است و اعتبار ویزا در کشور عراق یک ماه است.
وی ابراز کرد: حج و زیارت استان زنجان زائرین اعزام شده به اجتماع عظیم حسینی را بیمه خواهد کرد و افرادی که در سامانه ثبت نام نکنند ویزا برای آنها صادر نمی شود و نمی توانند به عراق اعزام شوند.
captcha