گفتمان دینی مدارس در بیجار برگزار شد
کد خبر: 3654279
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

گفتمان دینی مدارس در بیجار برگزار شد

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری گفتمان دینی در مدارس ویژه ایام محرم در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: همزمان با ماه محرم الحرام گفتمان های دینی ویژه این ماه در سطح مدارس بیجار برگزار شد.

وی افزود: سخنران این مراسم معصومه عظیمیان از اساتید حوزه علمیه شهرستان بیجار بود که به بیان مطالبی در خصوص آسیب های پیش روی جوانان و نحوه استفاده صحیح از وسایل ارتباط جمعی پرداخت.

حجت‌الاسلام مختاری نیا بیان کرد: دانش‌آموزان از برگزاری گفتمان‌های دینی استقبال خوبی داشتند و باید تلاش شود، تا برگزاری این گفتمان‌ها افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه گفتمان دینی از اهمیت زیادی برخوردار است، اعلام کرد: هدف از برگزاری گفتمان‌های دینی رفع شبهات و سؤال‌های دینی و اعتقادی جوانان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار ادامه داد: خوشبختانه گفتمان دینی یکی از موقعیت های مناسب برای شنیدن سوالات و دغدغه های نسل امروزی است.

وی یادآور شد: ایجاد فضای مناسب و امن برای طرح پرسش‌های مخاطبان، تعمیق مبانی نظری، اعتقادی و ارزشی مخاطبان به‌واسطه زدودن زنگار شبهات به روش چهره به چهره از دیگر اهداف مهم برگزاری گفتمان‌های دینی است.

captcha