مواضع ترامپ با هماهنگی اتحادیه اروپا است
کد خبر: 3654290
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
عضو هیأت رئیسه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

مواضع ترامپ با هماهنگی اتحادیه اروپا است

گروه سیاست و اقتصاد: عضو هیأت رئیسه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مطمئنا مواضع ترامپ در زمینه برجام با هماهنگی اتحادیه اروپا انجام شده است و آقایانی که می‌گفتند آمریکا برای نگه‌داشتن وجهه خود در جامعه جهانی به برجام پایبند خواهد بود، اکنون ببینند که ماهیت نظام سلطه عوض شدنی نیست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، به نقل از فارس، امین اسلامی‌ساراب در زمینه مواضع ترامپ در مورد برجام اظهارکرد: سخنان مجدد ترامپ نشان داد دیگر برجامی وجود ندارد که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم و مطمئنا این مواضع با هماهنگی اتحادیه اروپا انجام شده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه سیرجان افزود: آقایانی که می‌گفتند آمریکا برای نگهداشتن وجهه خود در جامعه جهانی به برجام پایبند خواهد بود و در صورت خروج از برجام، افکار عمومی جهان را نسب به خود بدبین می‌کند، اکنون ببینند که ماهیت نظام سلطه عوض شدنی نیست و از تاریخ عبرت بگیرند.

اسلامی‌ساراب با بیان اینکه تمام مسؤولان باید بدانند که عملکرد منفعلانه در قبال این اقدامات مطمئنا منجر به عقب‌نشینی ایران و وضع تحریم‌های جدید می‌شود، گفت: مطمئنا این اقدامات برای وادار کردن ایران به مذاکرات جدید و دادن امتیازات جدید است و پیش‌بینی می‌شود این فشارها تا عقب‌نشینی کامل ایران از تمام مواضع انقلابی خود ادامه خواهد داشت، البته قابل پیش بینی است که آمریکا رسماً خروج از برجام را اعلام نکند ولی عملاً آن را پاره کند.

عضو هیأت رئیسه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: مسؤولان فراموش نکنند که سخنان ترامپ یک حرف ساده نیست بلکه برنامه آمریکا در مقابل ایران است.

اسلامی‌ساراب گفت: امیدوارم برجام به مسئولانی که می‌گفتند ما زبان دنیا را می‌فهمیم درس خوبی داده باشد، آقایانی که در خوش‌خیالی برجام و بستن با کدخدا بودند جواب چهار سال تلف شدن وقت و سرمایه کشور که به تمرکز روی مذاکره گذشت و حتی مشکل آب خوردن را به نتیجه برجام و چیدن گلابی باغ برجام موکول شد، بدهند.
captcha