برگزاری دوره آموزش قرآن کریم برای دانشجویان‌ خوابگاهی
کد خبر: 3654296
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
دهقان خبر داد:

برگزاری دوره آموزش قرآن کریم برای دانشجویان‌ خوابگاهی

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآنی دانشگاه زنجان از برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم برای دانشجویان خوابگاهی در دانشگاه زنجان خبر داد.

ناهید دهقان، کارشناس قرآنی دانشگاه زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های قرآنی مورد توجه قرار دارد و همانند سال‌های گذشته برگزاری دوره‌های آموزش عمومی قرآن کریم برای دانشجویان خوابگاهی یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

دهقان با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با اساتید مطرح قرآنی برای حضور در دانشگاه و در بین دانشجویان خوابگاهی دختران و پسران صورت گرفته است، تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی هفته‌ای یک جلسه برگزار خواهد شد.

کارشناس قرآنی دانشگاه زنجان تاکید کرد: بر اساس تجربه سالهای گذشته این دوره‌ها علاوه بر اینکه مورد استقبال دانشجویان خوابگاهی به ویژه ورودی‌های جدید قرار گرفته، زمینه آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با فعالیت‌های قرآنی در سطح دانشگاه را فراهم کرده و بسیاری از این دانشجویان بعدها نیز پیگیر مسائل قرآنی بودند.

دهقان گفت: برای دانشجویان پسر که در سطح بالای تجوید و قرائت قرآن قرار دارند دوره آموزشی با حضور اساتید مطرح در مسجد دانشگاه برگزار خواهد شد که زمان برگزاری متعاقبا اعلام می‌شود.

captcha