ترجمه خواندنی قرآن با قطع جدید منتشر شد
کد خبر: 3654302
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

ترجمه خواندنی قرآن با قطع جدید منتشر شد

گروه ادب: ترجمه تفسیری و خواندنی قرآن ویژه نوجوانان و جوانان با قطع جدید به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ترجمه خواندنی قرآن ویژه نوجوانان و جوانان که از سوی حجت‌الاسلام علی ملکی به رشته تحریر درآمده است، این ترجمه به شیوه تفسیری و پیام‌رسان بوده و طی یک ماه‌های گذشته جزء پرفروش‌ترین قرآن بوده است.
این قرآن با ترجمه خواندنی برای گروه سنی نوجوانان و جوانان بوده و از ویژگی‌های روان بودن و سادگی، ویرایش به‌روز زبانی و صوری، مبتنی کردن بند بند ترجمه بر تفسیر، گذر از دشواری‌های ترجمه قرآن، در آیه‌های سخت‌فهم و متشابه و چندوجهی، تلطیف بار معنایی برخی واژه‌ها، متناسب با سن و فضای فکری دانش‌آموزان و جوانان، مرتبط کردن آیه‌های یک سوره با هم و هم‌مسیر با پیام کلی سوره برخوردار است.
با توجه به استقبال مخاطبان از این قرآن، این مصحف در قطع کوچک جیبی نیز به چاپ رسیده و آماده توزیع است، هم اکنون این قرآن در قطع بزرگ با هدیه 54 هزار تومان و در قطع کوچک با هدیه 29 هزار تومان عرضه می‌شود.
پاورقی‌های ضروری و مفید، ترجمه لحن به لحن به تناسب موقعیت، ترجمه قرآن به قرآن، برای پیشگیری از تضادهای ظاهری، گرفتن بازخورد مستمر و منظم از گروه‌های مختلف، آهنگین کردن و سجع‌آوری و معادل‌یا‌‌بی‌های فارسی و آسان‌فهم و به‌روز، برای عبارت‌های کنایی و غیرکنایی از ویژگی‌های دیگر این ترجمه قرآن است.
علاقه‌مندان به تهیه این قرآن می‌توانند با ۰۹۱۵۷۶۳۰۰۳۲ تماس برقرار کنند که ارسال آن به تمام نقاط کشور رایگان خواهد بود.
captcha