کشف محموله 600 میلیون ریالی کالای قاچاق در سراوان
کد خبر: 3654310
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

کشف محموله 600 میلیون ریالی کالای قاچاق در سراوان

گروه اجتماعی: جانشین انتظامی شهرستان سراوان از کشف محموله 600 میلیون ریالی کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، جانشین انتظامی شهرستان سراوان از کشف محموله 600 میلیون ریالی کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
نصرالله شیبک، جانشین انتظامی شهرستان سراوان بیان کرد: در راستای اجرای طرح رعد و تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی شهرستان با کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها انواع کالای قاچاق از جمله کشمش، کفش، دوچرخه و حنا خارجی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بودند، کشف شد.
شیبک ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر ششصد میلیون ریال برآورد کرده اند که در این رابطه دو نفر قاچاقچی دستگیر و به همراه کالا‌های قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.
جانشین انتظامی سراوان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، عنوان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان به قوت خود ادامه دارد.
captcha