پانزده - چهل و دو؛ تدارک هادی رحیمی برای محرم 97
کد خبر: 3654318
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

پانزده - چهل و دو؛ تدارک هادی رحیمی برای محرم 97

گروه هنر: هادی رحیمی‌خاص نویسنده و کارگردان تلویزیونی از نگارش فیلمنامه سریال «15 - 42» به عنوان یک کار مناسبتی برای محرم سال آینده خبر داد.

هادی رحیمی‌خاص، کارگردان تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره فعالیت‌های اخیر خود چنین اطلاع رسانی کرد: هم اکنون در حال نگارش سریال 13 قسمتی برای شبکه دو هستم. این سناریو کاری مناسبتی است که با همکاری وحید حسن‌زاده نگارش آن را انجام می‌دهم.

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، این کار در محرم سال آینده روی  آنتن خواهد رفت. درباره کارگردانی این کار هم باید بگویم که خود وظیفه ساخت این کار را بر عهده دارم. در این کار مناسبتی اصغر هاشمی به عنوان مشاوره فیلمنامه در کنار ما قرار دارد.

رحیمی‌خاص ادامه داد: نام فعلی این سریال «15 – 42» است، اما امکان دارد  این نام در آینده تغییر کند. کار نگارش این سریال از 3 ماه پیش آغاز شده و مراحل تحقیق آن را نیز از 2 سال قبل شروع کرده بودیم.

این فیلمساز در پایان  تاکید کرد: بازیگران این فیلم به زودی معرفی می‌شوند تا فیلمبرداری آن طی چند ماه آینده آغاز شود. این کار به وقایع خرداد سال 42 می‌پردازد و به نوعی آرمان‌های انقلاب را در امتداد آرمان‌های عاشورا ترسیم کرده است.
captcha