عمل به دستورات دینی، نشان از وحدت مردم آذربایجان غربی است
کد خبر: 3654336
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
محمودی:

عمل به دستورات دینی، نشان از وحدت مردم آذربایجان غربی است

گروه اجتماعی: امام جمعه پیرانشهر گفت: در طول 39 سال از انقلاب اسلامی، مردم با یکپارچگی خود در مقابل تفرقه‌افکنی دشمنان ایستاده و مردم غیور آذربایجان غربی، با برادری و دقت هرچه بیشتر به آموزه‌های دین اسلام عمل کرده‌اند.

ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه پیرانشهر در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، آذربایجان غربی اظهار کرد: برای اتحاد میان شیعه وسنی درآذربایجان غربی جلساتی در رابطه با اهداف جمهوری اسلامی و ارزشهای والای اسلام برای حفظ یکپارچگی میان این دو مذهب در پیرانشهر تشکیل می‌شود.

وی بیان کرد: تشکیل جلسات در میان مسئولان برای وحدت میان شیعه و سنی یک امر خطیری بوده تا با پیاده کردن آموزه های اسلام و دست یافتن به حقایق شریعت دین مبین اسلام دست دشمنان را کوتاه کنند.

امام جمعه پیرانشهر با تاکید بر وحدت مسلمانان عنوان کرد: امام خمینی(ره)، هفته وحدت را در خصوص یکپارچگی و وحدت میان شیعه وسنی و حفظ ارزش آیین دین اسلام برپا کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان از وحدت و یکپارچگی در میان شیعه وسنی در ایران و بخصوص در آذربایجان هراسی داشته و هدفشان ایجاد تنش واز هم گسستگی برادری و وحدت در میان این دو مذهب است.

ماموستا مصطفی محمودی افزود: با وجود تفرقه افکنی دشمنان اسلام و ایران درمیان مردم مسلمانان شیعه و سنی،اختلافی میان این دو مذهب از لحاظ دینی وجود ندارد.

وی درخصوص تحولات اخیر در منطقه ادامه داد: تحولات منطقه کردستان عراق باعث سلطه آمریکا و دشمنان اسلام در این منطقه بوده وباعث از هم پاشیدگی وحدت میان شیعه وسنی است.

امام جمعه پیرانشهر تاکید کرد: علمای شیعه و سنی در رابطه با تحولات اخیر در منطقه کردستان عراق، اظهار نگرانی کرده و خواستار یکپارچگی و وحدت در میان مردمان آذربایجان غربی بوده است.
captcha