مدرسه «محمد روستایی» شعبه‌ای از حفظ تخصصی قرآن بیت‌الاحزان در ملایر
کد خبر: 3654383
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

مدرسه «محمد روستایی» شعبه‌ای از حفظ تخصصی قرآن بیت‌الاحزان در ملایر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدرسه جاویدالاثر محمد روستایی شعبه‌‌ای از مدارس تخصصی حفظ قرآن شبانه‌روزی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) است که در شهرستان ملایر مشغول به فعالیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حامد علیمرادی، مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن بیت‌الاحزان شعبه ملایر با عنوان مدرسه جاوید‌الاثر محمد روستایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: این مدرسه در سال تحفیظی 96-97 از 15 تیرماه با پذیرش حدود 50 قرآن‌آموز با دوره آزمایشی فعالیتش را آغاز کرد.
وی با اشاره به اینکه بیت‌الاحزان از سال 75 تا کنون موفق به تربیت هزار و 650 حافظ شده است، ادامه داد: از این تعداد، 15 نفر استعداد حفظ قرآن را دارا بودند و از آزمون ورودی موفق شدند.
علیمرادی با تأکید بر اینکه در حال حاضر از قرآن‌آموزان آقا در مدرسه شبانه‌روزی پذیرش می‌شود، عنوان کرد: در صورتی که امکانات مکان برای مؤسسه فراهم شود، استاد دوره نیز برای بانوان وجود دارد و بانوان علاقه‌مند در عرصه حفظ قرآن پذیرش می‌شود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر این حفاظ موفق به حفظ هفت جزء از قرآن شده‌اند که روند حفظ آنها تا مردادماه سال‌ آینده ادامه دارد.
captcha