اقتدار نظام اسلامی مدیون مجاهدت سپاه پاسداران است
کد خبر: 3654390
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
حجت‌الاسلام مرادبیگی:

اقتدار نظام اسلامی مدیون مجاهدت سپاه پاسداران است

گروه اجتماعی: مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام گفت: اقتدار نظام اسلامی در دنیا به دلیل تلاش جهادی سپاه پاسداران تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب است، لذا حوزه و روحانیت با تمام قوا از این نهاد انقلابی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه های علمیه استان ایلام امروز در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان ایلام با بیان اینکه سیره‌ای که امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) برای حفظ و تثبیت جریان عاشورا انتخاب کردند، بیان معارف دین و جریان گریه و اشک، سخنرانی در جهت افشاگری حاکمان زمان و نشان دادن چهره واقعی آن‌ها به مردم است.
مدیر حوزه‌های علمیه ایلام افزود: جریان کربلا به ما می‌فهماند که در مقابل ظلم و ستم دنیای استکبار ایستادگی کرده و دست مظلوم را بگیریم و معارف دین را به دنیا معرفی کنیم.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر اساس دو رکن ایثار و شهادت شکل گرفته و نظام سلطه و در راس آن آمریکا را به چالش کشیده است، اضافه کرد: اگر سپاه پاسداران در مقابل آمریکا و نظام سلطه می‌ایستد به علت داشتن روحیه ایثار و شهادت و تفکر جهادی است و  دفاع مقدس نیز بر اساس همین خصوصیت‌ها مدیریت شد و انقلاب هم به سلامت از همه بحران‌ها عبور کرده است .
مرادبیگی سپاه پاسداران را محبوب نه تنها ملت ایران، بلکه همه ملت‌های مظلوم منطقه دانست و گفت: سپاه فرهنگ ایثار و مقاومت را در منطقه نهادینه کرده است و آمریکا از این مسئله عصبانی است .
مدیر حوزه‌های علمیه ایلام سپاه را عامل اقتدار جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد: اگر ترامپ در سخنرانی‌های اخیرش سپاه را مورد هجمه قرار داده، به دلیل آن است که می‌داند این نهاد انقلابی عامل ایجاد امنیت در منطقه است و با وجود سپاه نمی‌تواند خدشه ای به انقلاب وارد کند .
وی با تاکید بر اینکه سپاه تروریست‌های تکفیری دست پرورده آمریکا را ذلیل کرد، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال خاورمیانه‌ جدید بودند تا جریان از نیل تا فرات برای اسرائیل رقم بخورد و منطقه امنی برای این رژیم غاصب ایجاد کنند، اما با سد محکم سپاه برخورد کرده و شکست خوردند .
مرادبیگی نیروهای سپاه را سربازان مقام معظم رهبری خواند و تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی در دنیا به دلیل تلاش جهادی سپاه پاسداران تحت فرماندهی مقام معظم رهبری است، لذا حوزه و روحانیت و همچنین ملت انقلابی با تمام قوا پشتیبان سپاه هستند
captcha