راه‌اندازی بزرگ‌ترین فروشگاه مجازی عرضه محصولات قرآنی شمال‌شرق کشور
کد خبر: 3654394
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

راه‌اندازی بزرگ‌ترین فروشگاه مجازی عرضه محصولات قرآنی شمال‌شرق کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: بزرگترین پایگاه اینترنتی و فروشگاه مجازی عرضه محصولات قرآنی شمال‌شرق کشور با بیش از دوهزار محصول فرهنگی و قرآنی وابسته به مؤسسه قرآنی صراط در راستای دسترسی راحت‌تر علاقه‌مندان راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، بزرگترین پایگاه اینترنتی و فروشگاه مجازی عرضه محصولات قرآنی شمال‌شرق کشور با بیش از دوهزار محصول فرهنگی و قرآنی وابسته به مؤسسه قرآنی صراط در راستای دسترسی راحت‌تر علاقه‌مندان راه‌اندازی شده است.
بنابر این گزارش، فروشگاه قرآنی صراط وابسته به مؤسسه قرآنی صراط از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده است و سال‌های متمادی در برترین نمایشگاه‌های بین‌المللی قرآن در کشورهای مالزی، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، عراق و ... و نمایشگاه‌های داخلی در شهرهای مختلف کشور شرکت داشته و در خدمت علاقه‌مندان بوده است.
علاوه بر این، در حال حاضر نیز با توجه به گسترش روند فروش محصولات قرآنی و درخواست بسیار زیادی از سوی متقاضیان از دورترین نقاط کشور و به جهت سهولت در امر دریافت کالاها و محصولات قرآنی این مؤسسه اقدام به راه‌اندازی پایگاه اینترنتی به آدرس SERATSTORE.IR و فروشگاه مجازی کرده است.
در این پایگاه اینترنتی علاوه بر مشاهده انواع قرآن‌ها و کتب نفیس، محصولات دیگری همچون کتاب، محصولات آموزشی در زمینه‌های مختلف ویژه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان، انواع لوح فشرده در زمینه‌های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تجوید، صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم قرآن توسط اساتید و چهره‌های برتر جامعه قرآنی کشور و ... به چشم می‌خورد.
راه‌اندازی بزرگ‌ترین فروشگاه مجازی عرضه محصولات قرآنی شمال‌شرق کشور
همچنین محصولات منتخب و سفارشی از سوی بازدیدکنندگان و متقاضیان به روش پستی در راستای خرید آسان در کوتاهترین زمان در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
گفتنی است، با توجه به اندک زمان راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی بخش عمده‌ای از محصولات هنوز در سایت به‌روزرسانی نشده و تا پایان آبان ماه سال جاری به مجموعه اضافه خواهد شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت استفاده از کلیه محصولات به فروشگاه واقع در خیابان مدرس جنب اداره‌کل تبلیغات اسلامی مراجعه و یا با شماره 05132299000 همه روزه از ساعت 8 صبح الی 22 تماس حاصل کنند.
captcha