شناسایی شهدای قرآنی فارس/ فعالان قرآنی تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3654395
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
احمدی مطرح كرد:

شناسایی شهدای قرآنی فارس/ فعالان قرآنی تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس با اشاره به برگزاری یادواره شهدای قرآنی گفت: تعدادی از شهدا که در زمان حیات شریف خویش فعالیت‌های قرآنی داشتند که برخی شناسایی شدند و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مهدی احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد فارس امروز، 26 مهرماه در نشستی پیرامون برگزاری هفته قرآن و عترت فارس و جشنواره ملی هنرهای نمایشی «آیات» برگزار شد، از برگزاری یادواره شهدای قرآنی این استان خبر داد و گفت: این یادواره از جمله برنامه‌های هفته قرآن و عترت فارس است.

وی افزود: تعدادی از شهدا که در زمان حیات شریف خویش فعالیت‌های قرآنی داشتند که برخی شناسایی شدند و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

احمدی به موضوع تقدیر از فعالان قرآنی هم اشاره کرد و گفت: در تمامی برنامه‌هایی که با عنوان هفته قرآن و عترت برگزار شده تلاش کردیم از فعالان قرآنی به واسطه اینکه می‌تواند افراد جدیدی به جمع آنان افزوده شود مورد تقدیر خواهند گرفت.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس یادآور شد: مهم‌ترین هدف هفته قرآن و عترت در استان فارس افزون بر فعالیت‌های این چنینی، وحدت میان شیعه و سنی است زیرا در این نقطه از کشور بر اساس جمعیتی که وجود دارد وحدت میان شیعیان و اهل سنت حایز اهمیت است.

وی ادامه داد: هم‌افزایی نیز دیگر موضوعی است که دارای اهمیت بوده چراکه دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در کنار یکدیگر می‌توانند کار ذاتی خود را انجام دهند و این مشاركت در برنامه‌های هفته قرآن و عترت به منصه ظهور خواهد رسدی.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد فارس همچنین در خصوص جشنواره ملی هنرهای نمایشی «آیات» گفت: برای این جشنواره آنچه در نظر گرفته شده برگزاری دوسالانه این رویداد قرآنی است.

captcha