مسابقه کتابخوانی« شرح اشک» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3654425
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

مسابقه کتابخوانی« شرح اشک» در البرز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه موسسات فرهنگی قرآن و عترت خبرداد و گفت: کتاب «شرح اشک» برای این مسابقه انتخاب شده است.

حجت الاسلام محمود دهقاندار، سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: کتاب و کتابخوانی مقوله بسیار با اهمیتی در فرهنگ و تمدن کشورهاست. 
وی افزود: اسلام نگاه ویژه‌ای به کتاب و کتابخوانی دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی« اسلام پرچمدار کتابخوانی است.» با توجه به جایگاه ویژه فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه که نشانه جامعه مدنی پویا است و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در بین مردم و معرفی کتاب‌های خوب تازه منتشر شده در حوزه قرآن و عترت و همچنین استقبال خیلی خوب هم‌استانی‌ها از کتاب «شرح اشک» بر آن شدیم که مسابقه کتابخوانی ویژه موسسات فرهنگی، قرآن و عترت و اساتید قرآنی البرز را برگزار کنیم.
این مسئول گفت: کتاب «شرح اشک» که تالیف حجت الاسلام والمسلمین عظیمی‌زاده است حاوی چهل نکته در خصوص زیارت عاشورا است و با توجه به ایام ماه محرم و صفر این کتاب، جهت مسابقه کتابخوانی انتخاب شده است.
دهقاندار بیان کرد: از کلیه مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت و اساتید قرآنی در خواست می‌شود که جهت تهیه کتاب شرح اشک و فرم شرکت در مسابقه به معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مراجعه کنند.
سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: مهلت ارسال فرم‌های پاسخنامه مسابقه کتابخوانی برای موسسات فرهنگی قرآن و عترت تا پایان ماه صفراست  لذا از مدیران موسسات قرآنی تقاضا می‌شود فرم پاسخنامه شرکت در مسابقه را پس تکمیل متقاضیان شرکت در مسابقه به معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ارسال کنند.  

captcha