مردم همدان؛ همواره آماده خدمت به کشور
کد خبر: 3654433
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

مردم همدان؛ همواره آماده خدمت به کشور

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: مردم استان همدان به عنوان فرزندان غیور سردار همدانی همواره آماده هستند تا به عنوان سرباز ولایت از مرز و بوم کشور خود دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، چهارشنبه، 26 مهرماه در اختتامیه دومین جشنواره سراسری حبیب حرم اظهار کرد: شهید حاج حسین همدانی از جمله کسانی بودند که در این استان هیئات بزرگی را راه اندازی کردند که نمونه بارز آن هیئت رزمندگان اسلام است.

وی افزود: ایشان همواره از همان از دوران کودکی به ما آموختند که بر سفره اهل بیت(ع) نشسته و از وجود مبارک و پر خیر و برکت ائمه اطهار(ع) بهره‌مند شویم.

مجیدی با بیان اینکه هزار اثر ارزشمند از 350 هنرمند ملی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است اضافه کرد: این جشنواره بهانه‌ای است تا بتوانیم از زحمات شاعران و هنرمندانی که طی دو دوره این جشنواره با ما همکاری داشته‌اند قدردانی کنیم.

فرمانده سپاه استان یادآور شد: امروز باعث افتخار است که شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های 40 ساله سردار همدانی و زحمات این فرمانده مقاومت در پی ایجاد امنیت و آرامش در منطقه باشیم.

وی عنوان کرد: زحمات، تلاش‌ها و هدایت گری‌های سردار همدانی در استان همدان دست مریزاد دارد، اگر امروز استکبار جهانی و آمریکا با عصبانیت از نظام جمهور اسلامی سخن به میان می‌آورند به دلیل زحمات و جان فشانی سردار همدانی و شهدای مدافع حرم و فرهنگ ایثار و شهادتی است که از این فرمانده مجاهد به جای مانده است.

مجیدی گفت: روز‌هایی که سوریه را وحشت فرا گرفته بود سردار حرم یکه و تنها به عنوان سرباز ولایت وظیفه خود را به خوبی انجام داد تا درس مقاومت و ایثار و شهادت را به همگان نشان دهد.

این مقام مسئول یادآور شد: ایشان یکه و تنها ایستادند تا نیرو‌های بسیجی را در یمن، سوریه، بحرین و عراق سامان دهی کنند، پس از شهادت این سردار سرافراز 13 شهید دیگر از استان نیز در راستای دفاع از حرم حضرت زینب(س) جان خود را با افتخار فدا کرده‌اند.

وی گفت: پس از 14 شهید مدافع حرم استان، با درخواست بالایی از داوطلبان ورود به جبهه مقاومت بودیم و هستیم که این نشان از آن دارد که مردم استان همدان به عنوان فرزندان غیور سردار همدانی همواره آماده هستند تا به عنوان سرباز ولایت از مرز و بوم کشور خود دفاع کنند
captcha