جلسات اقتصاد مقاومتی دانش‌محور در البرز تشکیل می‌شود
کد خبر: 3654444
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

جلسات اقتصاد مقاومتی دانش‌محور در البرز تشکیل می‌شود

گروه اقتصادی: نماینده عالی دولت در استان البرز از تشکیل جلسات خاص اقتصاد مقاومتی در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور دانشگاه‌ها و مراکز علمی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، محمدعلی نجفی، استاندار البرز در حاشیه دیدار از پارک علم و فناوری البرز که چهارشنبه ۲۶ مهر انجام شد در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با توجه به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان و فناوری های نوین برنامه دیدار از پارک علم و فناوری ترتیب داده شد.
وی با اشاره به گشایش نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان استان افزود: این کار خوبی است که توسط پارک علم و فناوری البرز انجام شده است.
این مسئول از نقش شرکت های دانش بنیان در اقتصاد مقاومتی گفت و خاطرنشان کرد: این بحث مورد تاکید دولت نیز قرار دارد.
استاندار البرز در ادامه با بیان اینکه بخشی از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان تجاری شده تصریح کرد: بخش نیز به دلیل رقابت با شرکت‌های خارجی و یا عدم شناخت از مصرف‌کنندگان و بهره‌گیران تجاری نشده که باید همه مدیران استانی و کشوری کمک کنند تجاری شود.
نجفی بیان کرد: براساس ابلاغیه‌ای که به زودی اعلام خواهد شد همه کسانی که چه در بخش دولتی و حتی خصوصی دعوت می شود تا از این فرصت استفاده کنند.
وی در پایان از تشکیل جلسات خاص اقتصاد مقاومتی در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور دانشگاه‌ها و مراکز علمی در آینده نزدیک خبر داد.

captcha