اولویت‌های جامعه براساس تفکر قرآنی تعیین شود
کد خبر: 3654446
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
فیض:

اولویت‌های جامعه براساس تفکر قرآنی تعیین شود

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنایت نعمت قرائت حفظ و اهتمام به آیات قرآن را بزرگ‌ترین افتخار زندگی هر انسان دانست و گفت: با تفکر و تحقیق در قرآن می‌توانیم بر سواد خود بیفزاییم و معلمان و دانش‌آموزانی که در این مسیر هستند، مورد عنایت خداوند قرار می‌گیرند، لذا اولویت‌های جامعه باید براساس تفکر قرآنی تعیین شود و این تفکر به نسل جدید انتقال یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مهدی فیض، معاون فرهنگی وزارت آموزش و پرورش لرستان، چهارشنبه، 26 مهرماه، در آئین اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان لرستان که در سالن اجتماعات حوزه هنری خرم‌آباد برگزار شد، گفت: براساس احادیث پسندیده است که روزانه 50 آیه قرآن تلاوت شود و این امر باعث می‌شود ابعاد وجودی انسان با محوریت قرآن شکل بگیرد.
وی با اشاره به این‌که با اهتمام بر تلاوت قرآن، آیات در وجود انسان تحقق می‌یابد، بیان کرد: قرائت و تقکر راه رسوخ آیات قرآن در قلب انسان است.
فیض عنایت نعمت قرائت حفظ و اهتمام به آیات قرآن را بزرگ‌ترین افتخار زندگی هر انسان دانست و گفت: با تفکر و تحقیق در قرآن می‌توانیم بر سواد خود بیافزاییم و معلمان و دانش‌آموزانی که در این مسیر هستند، مورد عنایت خداوند قرار می‌گیرند، لذا اولویت‌های جامعه باید براساس تفکر قرآنی تعیین شود و این تفکر به نسل جدید انتقال یابد.


captcha