مصادیق قرآنی مکافات عمل بررسی می‌شود
کد خبر: 3654467
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
در رادیو اقتصاد؛

مصادیق قرآنی مکافات عمل بررسی می‌شود

گروه اقتصاد: رادیو اقتصاد روز پنجشنبه (27 مهر) در برنامه «ایستگاه نود و هشت» به بررسی مصادیق قرآنی مکافات عمل خواهد پرداخت.

«مژگان جعفرقلی‌زاده» مدیر روابط عمومی رادیو اقتصاد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: «محمدرضا حسن‌بیگی» کارشناس فرهنگ عامه و نیز «مهدی فتحی‌پور» پژوهشگر علوم قرآنی در برنامه فردا در خصوص مصادیق قرآنی مکافات عمل گفتگو می کنند.                  
وی ادامه داد: فرهنگ اسلامی ایرانی، مصادیق قرآنی و احادیث  در مورد ضرب‌المثل «از هر دست بدی از همون دست می‌گیری» و ... از جمله محورهای موضوعی این برنامه خواهند بود.                  
جعفرقلی‌زاده یادآور شد: برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی «لیلا امید یگانه»، روزهای شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 9 صبح به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.          

ضرورت شفافیت عملکرد در کسب و کار

وی همچنین عنوان کرد: رادیو اقتصاد در برنامه «روز از نو» روز شنبه (29 مهر) ضرورت شفافیت عملکرد در کسب و کار را بررسی می‌کند و در این برنامه با حضور کارشناسان کسب و کار به موضوع ضرورت شفافیت عملکرد در کسب و کار پرداخته خواهد شد و موضوع موانع پیش روی شفافیت عملکرد در کسب و کارهای مختلف نیز در برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: برنامه «روز از نو» با هدف تنوع اطلاع‌ رسانی و نشاط همگانی، کاری از گروه کشاورزی رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی «مهدی شیار» روزهای شنبه تا پنج شنبه، ساعت ۶:۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.          

بررسی وضعیت و توانمندی کشور در صادرات کالا های ایرانی

مدیر روابط عمومی رادیو اقتصاد از بررسی وضعیت توانمندی کشور در صادرات کالاهای ایرانی خبر داد و گفت: رادیو اقتصاد در برنامه «ساعت صنعت» در روز شنبه (29 مهر) به بررسی وضعیت و توانمندی کشور در صادرات کالا های ایرانی خواهد پرداخت و «فرهاد نوری» مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی، «مسعود کمال اردکانی» مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی و نیز «محمد حسن عباس زاده» مشاور ریاست کل در امر تجارت بین الملل در این برنامه در مورد وضعیت و توانمندی کشور در صادرات کالاهای ایرانی گفت‌وگو می کنند.
جعفرقلی‌زاده یادآور شد: مقدمه مختصری از وضعیت صادرات در کشور، مقایسه‌ای از وضعیت صادرات در کشور قبل و بعد از انقلاب، بحث ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های کشورمان در صادرات کالاهای ایرانی، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های حاصل شده در حوزه صادرات در چند ساله اخیر و وضعیت شرکت‌های ایرانی در خصوص صادرات کالاهای باکیفیت ایرانی، شناسایی و دستیابی به بازارهای هدف برای صادرات کالا، حمایت و ارائه مشوق های صادراتی برای صادرات و ... از دیگر مباحثی هستند که در این برنامه بررسی خواهند شد.
مدیر روابط عمومی رادیو اقتصاد ادامه داد: برنامه «ساعت صنعت» کاری از گروه صنعت و بازرگانی رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی «غلامرضا عزتی»، روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، ساعت 21  به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

بررسی اشتراکات بین قیام حضرت مهدی (عج) و قیام امام حسین (ع) در رادیو اقتصاد

جعفرقلی زاده به برنامه دیگر رادیو اقتصاد اشاره کرد و گفت: رادیو اقتصاد فردا پنج شنبه (27 مهر) در برنامه «در انتظار باران» به بحث درباره اشتراکات قیام حضرت مهدی (عج) و قیام امام حسین (ع) می‌پردازد.                               
مدیر روابط عمومی رادیو اقتصاد عنوان کرد: «احمد توفیقی» استاد دانشگاه و کارشناس مذهبی و نیز مهندس «سیدکاظم ابطحی»، استاد دانشگاه، در برنامه فردا در خصوص اشتراکات و رابطه بین قیام حضرت مهدی (عج) و قیام امام حسین (ع) به گفتگو خواهند نشست.
وی اظهار کرد: ویژگی‌های اصحاب امام، شجاعت و دلاوری اصحاب امام، اصحاب چه نقشی در انقلاب حسینی و مهدوی دارد و نیز ظلم ستیزی امام و اصحاب در انقلاب مهدوی و حسینی از دیگر مواردی هستند که در این برنامه مطرح و بررسی می شوند.
مدیر روابط عمومی رادیو اقتصاد ادامه داد: برنامه «در انتظار باران» کاری از گروه کسب و کار رادیو اقتصاد، جمعه ساعت 21 به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.                   

بهره گیری از تجارب  فرماندهان دفاع مقدس در مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی

جعفرقلی زاده همچنین از بررسی بهره گیری از تجارب  فرماندهان دفاع مقدس در مدیریت جهادی خبر داد و گفت: رادیو اقتصاد در برنامه «ما می‌توانیم» روز جمعه (28 مهر) به موضوع بهره‌گیری از تجارب  فرماندهان دفاع مقدس در مدیریت جهادی خواهد پرداخت و سردار محمد نبی رودکی، رئیس دانشکده علوم و معارف دفاع مقدس در این برنامه در مورد بهره‌گیری از تجارب فرماندهان دفاع مقدس در مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی صحبت خواهد کرد.                             
جعفرقلی زاده یادآور شد: نقش فرماندهان در مدیریت جنگ در دوران دفاع مقدس، خودباوری و خودکفایی در تامین نیازهای تسلیحاتی با روحیه جهادی در دوران دفاع مقدس و ثمره آن در زمان حاضر و انتقال آن به نسل جوان، الگوگیری از مدیریت جهادی جنگ در حوزه اقتصاد و ... از دیگر موضوعاتی هستند که در برنامه بررسی خواهند شد.                    
مدیر روابط عمومی رادیو اقتصاد در پایان گفت: برنامه «ما می‌توانیم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی «غلامرضا عزتی» و گویندگی «تیمور کوشکی» روزهای جمعه ساعت 20 به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.              


captcha