کسب روزی حلال توصیه همیشگی همسر شهیدم بود
کد خبر: 3654499
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
همسر شهید کام‌روا:

کسب روزی حلال توصیه همیشگی همسر شهیدم بود

گروه جهاد و حماسه: همسر شهید کمال‌الدین کام‌روا در دیدار هفتگی جامعه قرآنی با خانواده وی اظهار کرد: همسر شهیدم تاکید ویژه‌ای به روی کسب روزی حلال داشت، چون معتقد بود رمز موفقیت در هر کاری داشتن کسب و رزق حلال است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، بیست و یکمین دیدار جامعه قرآنی به دیدار از خانواده شهید کمال‌الدین کام‌روا اختصاص داشت. در این برنامه که عصر امروز 26 مهرماه، برگزار شد رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران اظهار کرد: خدا را شکر که بار دیگر توفیق این را پیدا کردیم تا در خدمت یکی از خانواده‌ شهدا باشیم. این دیدارهای هفتگی با این هدف برگزار می‌شود تا ارادت جامعه قرآنی به خانواده شهدا عرضه شود و در ضمن سبک زندگی این شهدا در جامعه رواج داده شود.

وی افزود: برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تنها به بازدید از خانواده شهدا اکتفا نکرده‌ایم بلکه با ساخت مستند‌های مختلف سعی داریم جوانان این مرز و بوم را بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

در ادامه این مراسم همسر شهید کام روا تصریح کرد: همسر شهید من سال 66 در فاجعه کشتار مکه به شهادت رسید وی جدا از اینکه همسر و پسر خاله من بود یک یار و دوست صمیمی بود که در تمامی لحاظ از وجودش نکات مختلفی را درک می‌کردم. وی بارها جانباز شده بود اما هیچ گاه از رفتن به جبهه دریغ نمی‌کرد زیرا باور داشت دفاع از انقلاب دفاع از دین خدا است.

این همسر شهید تاکید کرد: از سجایای اخلاقی این شهید همین بس که وی هیچگاه نماز اول وقت را ترک نمی‌کرد در ضمن نماز شب جز عادت همیشگی بود درباره نزدیکی وی با قرآن باید بگویم که در طول زندگی با ایشان یک روز را هم به یاد ندارم که وی قرآن نخوانده باشد.

این همسر شهید ادامه داد: جدا از تلاوت قرآن وی خود را موظف می‌دانست که در امر تدریس قرآن فعال باشد برای همین دائما جلسات قرآن برگزار می‌کرد تا به اطرافیان و آشنایان خود قرآن بیاموزد.

وی در انتهای سخنانش تاکید کرد: یک نکته را به عنوان شاخصه اصلی می‌توانیم از سجایای اخلاقی این شهید مطرح کنم آن هم اینکه وی به روی روزی حلال تاکید فراوان داشت و معتقد بود رمز موفقیت در کسب روز حلال است.

captcha