درمان، اشتغال و مسکن جانبازان با جدیت پیگیری شود/ لزوم مناسب‌سازی محیط شهری برای این قشر
کد خبر: 3654525
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تبادار:

درمان، اشتغال و مسکن جانبازان با جدیت پیگیری شود/ لزوم مناسب‌سازی محیط شهری برای این قشر

گروه اجتماعی: استاندار فارس، رسیدگی به امور درمان، اشتغال و مسکن جانبازان را از اولویت‌های مهم دانست و بر اهمیت توجه تمام دستگاه‌های اجرایی به این مسائل تأكید كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس در جلسه بررسی مشكلات جانبازان استان، رسیدگی به امور درمان، اشتغال و مسکن جانبازان را از اولویت‌های مهم دانست و تأکید کرد: هیچ غفلت و کاهلی در رسیدگی به امور ایثارگران پذیرفتنی نیست.

وی، آرامش و آسایش جامعه را مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگری جانبازان توصیف كرد و گفت: این عزیزان پرچم جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی بیش از پیش برافراشته کردند و از همین رو هر خدمتی كه برای جانبازان صورت می‌گیرد تنها از باب وظیفه و تكلیف است.
استاندار فارس، از جانبازان به عنوان شهدای زنده یاد کرد و ادامه داد: اگر در رسیدگی به جانبازان غفلت و كاهلی صورت گیرد باید از محضر خداوند و این عزیزان پوزش طلبید.
تبادار با اشاره به اینكه اولویت اول مشكلات جانبازان، رسیدگی به مسائل درمانی آنان است، گفت: جانبازان و ایثارگران هرگز نباید در زمینه مسائل درمانی با موانعی روبه‌رو شوند و خدای ناکرده دردهایی که با آن روزگار می‌گذارند مضاعف شود.
استاندار فارس همچنین توجه ویژه به موضوع تأمین مسكن جانبازان را خواستار شد و افزود: دستگاه‌های اجرایی موظفند در زمینه اشتغال جانبازان نیز اهتمام لازم را داشته باشند و از هیچ تلاشی در این خصوص فروگذار نكنند.
وی، مناسب‌سازی محیط شهری برای جانبازان را موضوعی بسیار مهم برشمرد و تأكید كرد: شهرداری‌ها در صدور مجوزها باید مسئله مناسب‌سازی ساختمان‌ها و معابر برای جانبازان و معلولین با حساسیت بیشتری مورد توجه قرار دهند.

captcha