جهاد دانشگاهی نقش مؤثری در پیوند جامعه با دانشگاه داشته است
کد خبر: 3654545
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

جهاد دانشگاهی نقش مؤثری در پیوند جامعه با دانشگاه داشته است

گروه دانشگاه: مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نقش مؤثری در پیوند بین جامعه، صنعت و دانشگاه داشته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری،حجت‌الاسلام صفی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد، صبح امروز 26 مهرماه در نشستی با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور و ناظر شورای فرهنگ عمومی کشور که با حضور مسئولان دانشگاه شهرکرد در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد، برگزاری مسابقات فرهنگی، حلقه‌های معرفت، مسابقات مناظره دانشجویی و تدوین سند راهبردی فرهنگ قرآنی استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های جهاد دانشگاهی در تعامل با دانشگاه شهرکرد دانست.
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: انتظار می‌رود جهاد دانشگاهی با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد به عملیاتی کردن ایده‌های فرهنگی دانشجویان کمک کند.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه شهرکرد هم ازنظر علمی و هم زیرساختی پیشرفت‌های خوبی داشته است، افزود: در سال‌های گذشته به دلیل محرومیت استان این دانشگاه نیز از برخی امکانات محروم شده بود.
حجت‌الاسلام صفی با اشاره به ارتباط مؤثر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی رویکردهای اعتقادی، علمی، رفتاری و عقلانی خوبی انجام داده که قابل تقدیر است.
وی صیانت از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و توسعه استقلال علم را در دانشگاه‌ها ضروری دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه تغییر دولت‌ها بر دانشگاه‌ها تأثیر می‌گذارد لذا استقلال علمی بسیار مهم است باید موردتوجه قرار گیرد.
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی نقش مؤثری در پیوند بین جامعه و صنعت و جامعه و دانشگاه داشته است.

captcha