دانش‌آموزان مشهدی به تماشای نمایش «جلوه‌های حسینی» می‌نشینند
کد خبر: 3654588
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
در فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد؛

دانش‌آموزان مشهدی به تماشای نمایش «جلوه‌های حسینی» می‌نشینند

گروه فرهنگی: مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد از اجرای نمایش آیینی «جلوه‌های حسینی» با موضوع واقعه کربلا و شهادت حضرت علی اکبر(ع) خبر داد و عنوان کرد: این نمایش ویژه دانش‌آموزان است که از 22 مهر تا 27 مهرماه در فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد اجرا دارد.

هادی فاضل، مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به اجرای نمایش آیینی «جلوه‌های حسینی» در این فرهنگسرا، بیان کرد: این برنامه همان تعزیه‌خوانی است که با هدف احیاء سنت قدیمی تعزیه و اینکه دانش‌آموزان با این نوع هنر آشنا شوند، آغاز به کار کرد.
وی در ادامه گفته‌های خود با بیان اینکه اجرای این نمایش آیینی از تاریخ 22 مهرماه آغاز شده و تا 27 مهرماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: موضوع نمایش آیینی «جلوه‎های حسینی» قسمتی از واقعه کربلا و شهادت حضرت علی اکبر(ع) است.
فاضل ادامه داد: در این برنامه از دانش‌آموزان پسر و دختر مقطع راهنمایی و متوسطه دعوت شده و حدودا 200 دانش‌آموز به همراه مربیان خود از این نمایش دیدن کردند.
وی افزود: این نمایش که 50 دقیقه است در سالن همایش‌های فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد برای مخاطبان ارائه می‌شود.
یادآور می‌شود، نمایش آیینی «جلوه‍‎های حسینی» از تاریخ 22 مهر تا 27 مهر از ساعت 9:45 تا 10:45 دقیقه صبح در سالن همایش فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد با حضور دانش‌آموزان و مربیان به روی صحنه می‌رود که در آخرین اجرای خود علاوه بر صبح، عصر نیز از ساعت 15:30 الی 16 اجرا ویژه خواهد داشت.
captcha