بزرگترین پیست دوومیدانی جنوب شرق کشور در یزد احداث می‌شود
کد خبر: 3654617
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

بزرگترین پیست دوومیدانی جنوب شرق کشور در یزد احداث می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از ایجاد بزرگترین پیست دو و میدانی جنوب شرق کشور تا پایان سال ۹۷ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد شب گذشته 26 مهرماه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: یکی از بزرگترین پیست دوومیدانی جنوب شرق کشور در استان یزد ایجاد می شود.
وی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه به 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون 5 میلیارد تومان آن اختصاص یافته و ان‌شاءالله تا پایان سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
شریعتی از پیگیری ساماندهی 77 پروژه نیمه تمام در استان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 30 پروژه به اتمام رسیده است.
وی همچنین از افتتاح و بهره برداری 25 پروژه ورزشی تا پایان امسال خبر داد و گفت: با وجود اعتبارات ۲۷ صدم ارزش‌ افزوده، پروژه‌های خوبی را در استان در دست تکمیل و بهره برداری داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از ورزش‌های همگانی در کشور، استان یزد توانست با آذربایجان غربی هم رده شود و رتبه اول کشوری را کسب کند.
شریعتی با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت بدنی در یزد اظهار کرد: برگزاری 15 جشنواره فرهنگی ورزشی در 10 شهرستان استان، اجرای مسابقات ورزشی با عنوان بانوان سفیران سلامت، بیش از 750 مسابقات ورزشی در بخش‌ها و روستاها، همایش ورزش صحبگاهی ویژه بانوان، همایش کویرنوردی خانوادگی با اولویت بانوان و کودکان از جمله برنامه هایی است که در طول هفته اجرا می شود.
وی افتتاح سایت تیراندازی با کمان بافق، افتتاح سالن ورزشی خیری و وقفی امام حسین(ع)، 50 همایش پیاده‌روی، کویرنوردی و کوهنوردی و دوچرخه‌سواری در سطح استان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.
captcha