استفاده از ظرفیت فضای مجازی به نفع فرهنگ اسلامی و انقلابی
کد خبر: 3654620
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی:

استفاده از ظرفیت فضای مجازی به نفع فرهنگ اسلامی و انقلابی

گروه معارف: دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: اگر از فضای مجازی استفاده مفید و صحیح نشود، برای ما تبدیل به تهدید می‌شود اما هنر ما باید این باشد که از این تهدیدها ایجاد فرصت کنیم و به نفع فرهنگ اسلامی و انقلابی بهره ببریم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت الاسلام کمیلی امروز 27 مهر در سومین اجلاس استانی نماز در خراسان جنوبی، اظهار کرد: موضوع اجلاس استانی نماز پیرامون نماز و فضای مجازی است و این فضا هم فرصت و هم تهدید است.
وی افزود: اگر از فضای مجازی استفاده مفید و صحیح نشود، برای ما تبدیل به تهدید می‌شود اما هنر ما باید این باشد که از این تهدیدها ایجاد فرصت کنیم و به نفع فرهنگ اسلامی و انقلابی بهره ببریم.
دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز اگر فضای مجازی را نفی کنیم در واقع سر خود کلاه گذاشته‌ایم، گفت: اما همه کسانی که دغدغه دین و فرهنگ دارند باید دست در دست هم دهند تا فضای مجازی به نفع دین و معنویت تغییر یابد و با تولید محتواهای مناسب این مهم را مدیریت و هدایت کنیم.
کمیلی با ابراز خرسندی از اینکه وضعیت اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی استان بسیار مطلوب است، خاطرنشان کرد: همچنین وضعیت نماز در نیروهای نظامی بسیار خوب است و بهترین نماز خانه‌ها را دارند. 

captcha