مرحله استانی مسابقات مدهامتان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3654630
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

مرحله استانی مسابقات مدهامتان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان صبح امروز 27 مهرماه با شرکت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگیان شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، صبح امروز 27 مهرماه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با شرکت گسترده اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگیان شهرکرد برگزار شد.
حجت‌الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، در این مراسم با اشاره به شرکت 160 نفر از اعضای کانون‌های مساجد، گفت: از این تعداد 120 نفر در بخش آقایان و 40 نفر در بخش بانوان حضور به رقابت پرداختند.
وی رشته‌های ویژه خواهران را قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ کل اعلام کرد و افزود: برادران نیز در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 20 جزء و حفظ کل و صحت اذکار نماز رقابت می‌کنند.
حجت‌الاسلام یوسفی با بیان اینکه متسابقین در دو رده سنی زیر 18 سال و 18 تا 30 سال در این مسابقات شرکت کرده‌اند، عنوان کرد: نفرات اول هر رشته به تفکیک آقایان و بانوان به مرحله سراسری این مسابقات در مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
وی تصریح کرد: دوازدهمین دوره جشنواره بزرگ قرآنی «مدهامتان» در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نیز در راستای نشر و ترویج معارف  قرآنی و شعائر الهی و همچنین استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جذب بیشتر و بهتر آنان به مساجد برگزار می‌شود.
captcha