وحدت احزاب؛ ضامن همبستگی/ دشمن به تفرقه مسئولان و اقوام دلخوش است
کد خبر: 3654644
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کمالی مطرح کرد:

وحدت احزاب؛ ضامن همبستگی/ دشمن به تفرقه مسئولان و اقوام دلخوش است

گروه سیاسی: رئیس خانه احزاب کشور با تاکید بر ضرورت وحدت و انسجام احزاب در مقابله با دشمنان، گفت: دشمن به تفرقه مردم و مسئولان و تفرقه بین اقوام در کشور دلخوش کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حسین کمالی، رئیس خانه احزاب کشور، پنج‌شنبه، 27 مهرماه، در نشست دبیران احزاب و گروه‌های سیاسی لرستان، گفت: افتتاح و راه‌اندازی خانه احزاب توجه به منافع ملی و دوری از خودخواهی‌ها است این در حالی‌است که دیکتاتوری اکثریت در خانه احزاب کنار گذاشته شده است.
وی با بیان این‌که راه‌اندازی خانه احزاب توجه به منافع ملی و دوری از خودخواهی‌ها است، اظهارکرد: اکنون مفاهیم صحنه سیاست نسبت به گذشته تغییر کرده و شناسایی ضعف و نقاط قوت برای ایجاد تعامل مدنظر است.
کمالی افزود: در گذشته بین گروه‌های سیاسی بحث‌ها و حرف‌های نامربوط گفته می‌شد، اما حال دیکتاتوری اکثریت در خانه احزاب کنار گذاشته شده و بین احزاب اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و میانه‌رو تفاهم برقرار شده است.
 رئیس خانه احزاب کشور با اشاره به این‌که دشمن به تفرقه مردم و مسئولان و تفرقه بین اقوام در کشور دلخوش کرده است، در خصوص احزاب استان لرستان، گفت: احزاب لرستان با برادری و دوستی در خانه احزاب فعالیت کنند و برای پیشرفت استان و اصلاح هنجارهای جامعه دست به دست هم دهند و در فعالیت‌های سیاسی منافع ملی مهم بوده و به منافع مردم فکر کنید.
captcha