تعهد رژیم اسرائیل به حفظ امنیت دانش‌آموزان شهرک «العیساویه»
کد خبر: 3654735
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

تعهد رژیم اسرائیل به حفظ امنیت دانش‌آموزان شهرک «العیساویه»

گروه بین‌الملل: با ادامه یافتن اعتصاب در مدارس شهرک «العیساویه» واقع در قدس اشغالی، شهرداری رژیم اشغالگر متعهد به حفظ امنیت و سلامت دانش‌آموزان شد.

تعهد رژیم اسرائیل به حفظ امنیت دانش‌آموزان شهرک «العیساویة»
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبریdaily48؛مدارس و مراکز آموزش و پرورش شهرک «العیساویه» با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر تصریح کردند: مدارس از روز شنبه (29 مهرماه) بازگشایی خواهدشد. 

در این بیانیه آمده است: در نشست میان مدیران مدارس و نمایندگان شهرداری در رژیم اشغالگر، شهرداری با امضای تعهدنامه کتبی موظف به حفظ امنیت و سلامت دانش‌آموزان شد.  

گفتنی است: مدارس و مراکز آموزشی در شهرک العیساویه به درخواست اولیای دانش‌آموزان در اعتراض به حمله نیروهای امنیتی به دانش‌آموزان و بازداشت تعدادی از آنها از صبح روز سه شنبه(25 مهرماه) اعتصاب کردند. 

کمیته اولیاء دانش‌آموزان در یک بیانیه‌ مطبوعاتی اعلام کرده بودند: تعلیق امور آموزشی در این مدارس در نتیجه حملات رژیم اشغالگر اسرائیل به این شهرک و مجروح ساختن تعدادی از دانش‌آموزان که منجر به از دست دادن چشم آنها شد و همچنین حضور نیروهای امنیتی در اطراف مدارس و بازرسی دانش‌آموزان صورت گرفته است. 

در این بیانیه تاکید شده بود: هدف از این تصمیم آن است که هیچ دانش‌آموزی چشم خود را از دست نداده و یا دچار آسیب دیگری از جمله آسیب روحی در نتیجه ترس و اضطراب نشود/. 


captcha