تشکیل محافل انس با قرآن با حضور گسترده دانش‌آموزان مدارس امام رضا(ع)
کد خبر: 3654745
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

تشکیل محافل انس با قرآن با حضور گسترده دانش‌آموزان مدارس امام رضا(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر دبستان پسرانه واحد 8 امام رضا(ع) گفت: به منظور ارتقای سطح سواد قرآنی، از ابتدای سال تحصیلی جاری محفل انس با قرآن با حضور گسترده دانش‌آموزان این مدرسه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سعید محمدپور سرابی، مدیر دبستان پسرانه واحد 8 امام رضا(ع) اظهار کرد: به منظور تقویت و ارتقای سطح سواد قرآنی دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، قرائت و حفظ با لحن، از ابتدای سال تحصیلی جاری جلسات محفل انس با قرآن با حضور مربیان متخصص قرآنی پنجشنبه هر هفته در نمازخانه مدرسه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی و توسعه فعالیت‌های قرآنی در مدارس با نگاه ویژه‌تری باید دنبال شود، افزود: خوشبختانه این محافل با استقبال خوب دانش‌آموزان مواجه شده است و ما تلاش داریم از طریق این جلسات مفاهیم والای کلام الهی و انس با قرآن را در دانش‌آموزان نهادینه کنیم.
وی اضافه کرد: طرح «تلاوت نور» دانش‌آموزان حافظ قرآن یکی دیگر از طرح‌های موفق قرآنی است که با حضور قاریان مطرح قرآنی در کلاس‌های درس و با حضور دانش‌آموزان حافظ برگزار می‌شود.
محمدپور سرابی با بیان اینکه تلاوت قرآن کریم در رشد مادی و معنوی و فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزان بسیار تاثیرگذار است، گفت: تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی لازم، فعالیت‌های قرآنی را در مدرسه توسعه دهیم و بر علاقه و اشتیاق دانش‌آموزان برای حضور در این مجالس بیفزاییم.
captcha