آزمون روش‌های تدریس قرآن در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3654762
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

آزمون روش‌های تدریس قرآن در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: آزمون روش‌های تدریس قرآن و طرح‌های آموزشی روز گذشته ۲۷ مهرماه با حضور مدیران و مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآن در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، روز گذشته 27 مهرماه آزمون روش‌های تدریس قرآن و طرح‌های آموزشی سازمان دارالقرآن با شرکت مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن و مربیان قرآنی استان در همه شهرستان‌های استان برگزار شد.
محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، در ابتدای برگزاری این آزمون در شهرکرد اظهار کرد: این آزمون با توجه به مطالب مطرح شده در کارگاه‌های آموزشی که بهار سال جاری توسط گروه آموزشی اداره امور قرآنی در مؤسسات سراسر استان برگزار شد طراحی‌شده است.
وی با بیان اینکه این آزمون به صورت هم‌زمان در شهرستان‌های سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: محل برگزاری آزمون در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها بوده است.
سرپرست اداره امور قرآنی استان با توجه به منابع آزمون، نمره آزمون روش تدریس را ۱۵ و ۵ نمره برای طرح درس روزانه و نمره آزمون طرح‌های آموزش عمومی را ۲۰ نمره اعلام کرد و ادامه داد: اخذ نمره ۱۴ حدنصاب لازم جهت دریافت گواهی قبولی در آزمون است.
وی با اشاره به تقدیر از سه نفر برتر هر شهرستان‌ها در این آزمون، تصریح کرد: آموزش قرائت قرآن کریم سطح ۱ تا ۳، آموزش حفظ قرآن کریم، آموزش قرآن کودکان پیش‌دبستانی، آموزش ترجمه و مفاهیم و روش تدریس و روانشناسی منابع آزمون روش تدریس و طرح‌های آموزشی استان بوده است.

captcha