استاندار جدید آذربایجان غربی برای رفع مشکلات مردم اقدام کند
کد خبر: 3654769
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

استاندار جدید آذربایجان غربی برای رفع مشکلات مردم اقدام کند

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مدیریت استان یک مسئولیت خطیر بوده و استاندار جدید آذربایجان غربی با رفع مشکلات مردم، نام نیکی از خود به جا بگذارد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 28 مهر حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه  در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: استاندار جدید آذربایجان غربی با مدیریت قوی در راستای وحدت  و خدمت به مردم گام بردارد و از ایجاد تنش و افتراق جلوگیری کند.

وی ادامه داد: قربانعلی سعادت استاندار سابق، برای ایجاد رفاه و آرامش و حل مشکلات آذربایجان غربی فعالیت کرد و از زحمات وی قدردانی می‌کنم.

حجت‌الاسلام قریشی  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تاکید کرد: باید در برابر نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب آگاه بود چون غفلت از دشمن به کشور آسیب می‌رساند.

وی ادامه داد: سخنان مضحک ترامپ نشان از از نادانی و جهل وی در برابر تاریخ بوده و این سخنان چهره واقعی سران آمریکا را برای جهانیان آشکار کرد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید هوشیار بوده و تمام اقدامات خصمانه  دشمنان کشور و مردم را زیر نظر داشته باشند.

وی با اشاره به کمبود در تعداد موکب های پیاده روی حسینی، بیان کرد: تعداد موکب های پیاده روی با توجه به حضور پرشور عاشقان حسینی کم بوده و نیازمند توجه بیشتر مدیران و مسئولان برای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستیم.

حجت الاسلام قریشی عنوان کرد: افزایش هزینه های سفر زیارتی کربلا در ایام اربعین نسبت به زمان معمول افزایش یافته که این مهم نیازمند رسیدگی مسئولان و رفع مشکلات در این حوزه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزود: کسانی که به هر دلیل توان مسافرت به کربلا را برای اربعین حسینی نداشته اند می توانند در در سفر نفری دیگر کمک کنند.

captcha