دشمنان از قدرت ایران کینه به دل گرفته‌اند
کد خبر: 3654772
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

دشمنان از قدرت ایران کینه به دل گرفته‌اند

گروه سیاسی: امام جمعه ساوجبلاغ با بیان اینکه جمهوری اسلامی با ایستادگی، مقاومت و پیروی از رهبر انقلاب، پیشرفت کرده است، گفت: دشمنان از قدرت ایران کینه به دل گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی ناطقی، امام جمعه ساوجبلاغ، 28مهرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هشتگرد، با اشاره به اینکه اول آبان ماه‌روز آمار و برنامه‌ریزی است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی کشور را قوی و نیرومند می‌کند و می‌طلبد مسئولان به این مهم به‌صورت ویژه بپردازند.
وی در ادامه بابیان اینکه پیشرفت جامعه با برنامه‌ریزی عقلانی میسر می‌شود، عنوان کرد: کشور جمهوری اسلامی با ایستادگی، مقاومت و پیروی از رهبر انقلاب، پیشرفت کرده است.
این مسئول گفت: ملت ایران با تأسی از قیام امام حسین(ع) در مقابل ظلم و ستم ایستادگی و مقاومت کرده‌اند و دیگر کشورهایی مانند لبنان نیز این مقاومت را از رزمندگان اسلام آموختند و در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند.
ناطقی بابیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی از قدرت این کشور ترس و کینه در دل دارند، تأکید کرد: بسیاری از ملت‌ها با دیدن پیروزی انقلاب و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، مقاومت را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و این مهم موجب ترس دشمنان از جمهوری اسلامی است.
وی بابیان اینکه اگر برنامه‌ریزی نداشته باشیم در کارها سردرگم می‌شویم و نمی‌توانیم آنجا که جایگاه ماست برسیم، گفت: آنچه در برنامه‌ریزی‌های مسئولان باید در نظر گرفته شود، مطالبات رهبر معظم انقلاب و مردم است.
امام‌جمعه ساوجبلاغ ادامه داد: مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی روی کار آمدن کارگزارانی سالم و دلسوز است که از به‌صورت عمیق به اقتصاد مقاومتی ایمان داشته باشند و بدانند که با نگاه به داخل است که می‌توانیم به آنچه می‌خواهیم دست‌یابیم.
وی با اشاره به اینکه قشر ضعیف جامعه نمی‌تواند به‌راحتی از تسهیلات بانکی استفاده کند، خاطرنشان کرد: بسیاری از شهروندان را می‌بینیم که به بانک‌ها، دفاتر امام‌جمعه و فرمانداری مراجعه می‌کنند تا بتوانند از تسهیلاتی استفاده کنند و کاری کوچک راه بیندازند و درآمدزایی کنند.
این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با معضل بیکاری در جامعه، اظهار کرد: یکی از راه‌های افزایش اشتغال راه‌اندازی صنایع کوچک توسط جوانان با استفاده از تسهیلات بانکی است. این مهم از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که مسئولان به درخواست‌های جوانان برای ارائه تسهیلات پاسخگو باشند و به آن‌ها اعتماد کنند زیرا جوانان سرمایه‌های این کشور هستند.
امام‌جمعه ساوجبلاغ بابیان اینکه باید به جوانان باید اعتماد کنیم، خاطرنشان کرد: در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور با مسئولان شهرستان هشتگرد طرح‌های مناسبی ارائه‌شده است که اگر این طرح‌ها در این جامعه اجرا شود قطعاً آمار بیکاری کاهش خواهد یافت و وضع معیشت شهروندان بهبود می‌یابد.
وی به لزوم همکاری مسئولان اداره با شهروندان تأکید کرد و افزود: برخی از شهروندان برای دریافت تسهیلات آن‌قدر در پیچ‌وخم‌های اداری سرگردان می‌شوند که از خواسته خود پیشمان می‌شوند و این مهم به لزوم همکاری همه نهادها وادارات تأکید دارد.

captcha