مبارزه با استکبار جهانی سرلوحه کار سپاه پاسداران است
کد خبر: 3654804
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
امام جمعه رشت:

مبارزه با استکبار جهانی سرلوحه کار سپاه پاسداران است

گروه اجتماعی: حجت الاسلام شفیعی زاده با تاکید بر لزوم پرهیز از غفلت در مقابل مکر و حیله آمریکا، تصریح کرد: سپاه پاسداران حمایت از ملت‌های مظلوم و مبارزه با استکبار جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده، امام جمعه موقت رشت روز گذشته، 28 مهر در خطبه های نماز جمعه این شهر، با بیان اینکه حیات و ماندگاری عاشورای حسینی مرهون پیروزی حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) در جنگ نرم بعد از قیام امام حسین(ع) است، اظهار کرد: امروز دشمن با برنامه ریزی در حوزه جنگ نرم به دنبال آسیب زدن به اعتقادات جوانان ماست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش اثرگذاری در جبهه مقاومت دارد و این موضوع عامل اصلی عصبانیت آمریکاست لذا مردم با حمایت از سپاه پاسخ دندان شکنی به آمریکا دادند.

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر لزوم پرهیز از غفلت در مقابل مکر و حیله آمریکا، تصریح کرد: سپاه پاسداران حمایت از ملت های مظلوم و مبارزه با استکبار جهانی را سرلوحه خود قرار داده و مانع بزرگی برای آمریکا در راه رسیدن به منافعشان در منطقه است.

این کارشناس دینی با بیان اینکه مردم به سخن حضرت امام باور دارند که اگر سپاه نبود، کشور نبود و اثری از اسلام باقی نمی ماند، گفت: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب نباید سخنان رئیس جمهور آمریکا ما را دچار غفلت کند.

حجت الاسلام شفیعی زاده با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران استکبار جهانی را دشمن خود می داند، گفت: همانگونه که نتیجه جنگ بوش در عراق و افغانستان و دخالت اوباما در سوریه و یمن به نفع جمهوری اسلامی ایران بود، قطعا بعد از ترامپ نیز کشورهای عربی منطقه با ما همراه می شوند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مردم هرگز شعار «مرگ بر آمریکا» را فراموش نخواهند کرد، متذکر شد: مادامی که مردم این شعار را فریاد می زنند، استکبار جهانی هرگز با طرح هایی همچون خاورمیانه جدید به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

وی با گرامیداشت روز ملی استاندارد، عنوان کرد: متاسفانه هنوز استاندارد جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است و مردم با کیفیت ضعیف در مایحتاج زندگی خود مواجه هستند لذا مسئولان باید با قدرت در مقابل تولید کالاهای بی کیفیت بایستند.

این کارشناس دینی خواستار ارائه آمار درست و دقیق از مسئولان شد و بیان کرد: ارائه آمار نادرست و غیر واقعی از یک مسئول به مسئول بعدی کشور را به هم می ریزد و مسئولان نمی توانند تصمیمات درست و دقیق اتخاذ کنند. مقام معظم رهبری نیز ارائه آمار نادرست را به لحاظ کاهش بازدهی مطلوب در جامعه، حرام اعلام فرمودند.

حجت الاسلام شفیعی زاده با بیان اینکه ارائه آمار نادرست و غیر واقعی مردم را نسبت به نظام بی اعتماد می کند، یادآور شد: از مدیریت جدید در استان گیلان می خواهیم در ارائه آمار واقعی پیشتاز باشند و حرمت مردم را نگه دارند، زیرا مردم نباید این ذهنیت را داشته باشند که مسئولان به آنان دروغ می گویند.

captcha