65 حافظ قرآن موجب افتخار مردم انار هستند
کد خبر: 3654807
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۷
منتظری:

65 حافظ قرآن موجب افتخار مردم انار هستند

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرستان انار گفت: به‌همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار، مؤسسات و خانه‌های قرآنی‌، ادارات و نهادهای فرهنگی و اهتمام پدران و مادران و جوانان و نوجوانان قرآن‌دوست، بیش از 65 حافظ قرآن و ده‌ها قاری قرآن کریم موجب افتخار مردم شهرستان انار هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی(ص) در ذات و سرشت آمریکایی‌ها وجود دارد و همواره در حال توطئه‌چینی علیه مسلمانان هستند.
وی افزود: آنچه موجب ثبات منطقه شده است، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است نه برجام و تا زمانی برجام حفظ می‌شود که منافع جمهوری اسلامی تامین شود، والا هیچ پایبندی به برجام نخواهد بود و اگر آنها برجام را پاره کنند ملت ایران آن را ریز ریز خواهد کرد.
حجت‌الاسلام منتظری بیان کرد: نقشه شوم دشمن، اختلاف میان مردم و حاکمیت، تضعیف نقش منطقه‌ای ایران و خطرناک جلوه دادن قدرت موشکی ایران بود که در همه زمینه‌ها شکست خوردند و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا برای همگان روشن شد.
امام جمعه شهرستان انار گفت: این روزها که دشمنان اسلام تمام ارزش‌های مقدس ما را مورد هدف قرار دادند، برگزاری جشنواره‌های قرآنی و اقدامات مشابه دینی و فرهنگی بسیار لازم و ضروری است.
وی تأکید کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار، مؤسسات و خانه‌های قرآنی ، ادارات و نهادهای فرهنگی و اهتمام پدران و مادران و جوانان و نوجوانان قرآن دوست، بیش از 65 حافظ قرآن و ده‌ها قاری قرآن کریم موجب افتخار مردم شهرستان انار هستند.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha