سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی مظلومان جهان است
کد خبر: 3654816
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی مظلومان جهان است

گروه سیاسی: امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا سپاه پاسداران را تروریست خوانده است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی مظلومان جهان بوده و برعکس تروریست واقعی خود آمریکا است که با ایجاد گروهک‌های تروریستی در جوامع اسلامی مانند داعش تکفیری و سلفی اقدام به قتل و کشتار مسلمانان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا عبدالرحمان خدایی، امام جمعه شهرستان سنندج امروز، 28 مهرماه در آیین عبادی ـ سیاسی نمازجمعه سنندج با اشاره به اینکه سخنان اخیر نادرست رئیس جمهور آمریکا ثابت کرد که نگرانی و دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی از بدعهدی و دروغگویی سران آمریکا خردبینانه بود، اظهار کرد: مردم ایران بیشتر از گذشته فهمیدند که آمریکا برای از بین بردن وحدت و همبستگی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا سپاه پاسداران را تروریست خوانده است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی مظلومان جهان بوده و برعکس تروریست واقعی خود آمریکا است که با ایجاد گروهک‌های تروریستی در جوامع اسلامی مانند داعش تکفیری وسلفی اقدام به قتل و کشتار مسلمانان می‌کند.

ماموستا خدایی عنوان کرد: سپاه پاسداران همواره حافظ انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده به همین دلیل همیشه خار چشم دشمنان و مستکبران به ویژه شیطان بزرگ آمریکا است. 

وی سپاه پاسداران را یکی از پشتوانه‌های اصلی انقلاب در عرصه‌های مختلف نظام دانست و بیان کرد:نقش سپاه علاوه بردفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و آبادانی از آغاز تشکیل تاکنون بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه سنندج یادآور شد: جامعه روحانیون، شورای افتا و امامان جمعه و جماعت کردستان انزجار خود را از سخنان ترامپ اعلام کرده و همچنین حمایت همه جانبه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران اعلام می کنیم.

captcha