لزوم اطلاع‌رسانی به‌موقع از زمان برگزاری مدهامتان موجب افزایش شرکت‌کنندگان می‌شود
کد خبر: 3654856
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

لزوم اطلاع‌رسانی به‌موقع از زمان برگزاری مدهامتان موجب افزایش شرکت‌کنندگان می‌شود

مربی قرآن در رشته قرائت، تجوید، صوت و لحن برلزوم اطلاع‌رسانی به‌موقع از زمان و مکان برگزاری مدهامتان جهت افزایش شرکت‌کنندگان تاکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی از طریق پایگاه های بسیج موردتوجه باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: زهرافلاح خرم آبادی، مربی قرآن در رشته قرائت، تجوید، صوت و لحن در حاشیه برگزاری دوازدهمین مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در مازندران سطح مسابقات را پائین دانست و گفت: با توجه به مشاهداتم به جهت عدم اطلاع رسانی به موقع و دقیق هرساله تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره با کاهش روبرو است.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در پایگاه های مقاومت بسیج در محلات روستایی و شهری می تواند در افزایش تعداد شرکت کنندگان اثرگذار باشد چراکه برخی افراد مذهبی و قرآنی درمحلاتی که مسجد وجود ندارد زندگی می کنند اما از طریق پایگاه بسیج می توانند از زمان برگزاری این جشنواره ها باخبر شوند.
فلاح خرم آبادی ضمن اعلام رضایت از برگزاری مسابقات قرآنی در مازندران و کشور، برلزوم برگزاری کارگاه های آموزشی برای منتخبین این جشنواره تاکید کرد.
وی افزود: با برگزاری دوره های آموزشی ویژه برترین های این جشنواره، کیفیت کار فعالان قرآنی افزایش می یابد و بهتر می توانند در مرحله کشوری رتبه آور باشند.
captcha