بانوی سیستانی زمین 5 میلیاردی را وقف امور قرآنی کرد
کد خبر: 3654923
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

بانوی سیستانی زمین 5 میلیاردی را وقف امور قرآنی کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل گفت: یک بانوی سیستانی زمین خود را به ارزش بالغ بر 5 میلیارد ریال، وقف برگزاری برنامه‌ها و امور قرآنی کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیل بامری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: یک بانوی سیستانی زمین خود را به ارزش بالغ بر 5 میلیارد ریال، وقف برگزاری برنامه‌ها و امور قرآنی کرد.
وی با اشاره به اینکه نام خانوادگی این بانوی واقف «افسری» است، ادامه داد: این زمین در خیابان دانشگاه زابل قرار دارد که انشاء‌الله به‌زودی با شناسایی خیران و سرمایه گذاران خیراندیش به محلی برای برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی و آموزش و تربیت حافظین سیستانی تبدیل خواهد شد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه زابل بیان کرد: وقف کارکردهای بی‌شماری دارد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به توسعه فرهنگی، عدالت و رفاه اجتماعی و در نتیجه، فقرزدایی از جامعه اشاره کرد.
بامری با اشاره به اینکه متأسفانه وقف قرآنی مورد غفلت واقع شده است، افزود: خیران و سرمایه‌گذاران می‌توانند با ورود به این حوزه و کمک رساندن به اداره اوقاف برای تبدیل موقوفات قرآنی بلااستفاده به مکان‌های قابل استفاده، خدمت شایانی به کتاب خدا و جامعه قرآنی کنند.
captcha